سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

 

 باشگاه سپاهان پس از اعلام نظر مدیرعامل مقاومت سپاسی درباره قراردادهای بازیکنان این تیم خواستار اظهار نظر وی با اطلاعات موثق شد.


مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شیراز در نشست خبری اخیر خود راجع به قرارداد برخی بازیکنان و مربیان فوتبال کشور از جمله سرمربی و یکی از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اظهار نظرهایی را بیان کرده بود که نماینده اصفهان این صحبت‌ها را کاملا به دور از واقعیت دانست.
سپاهان در این نامه آورده است: از ایشان در خواست می‌کنیم تا در بیانات و اظهار نظرهای خود با دقت بیشتر و اطلاعات موثق بدون تکیه بر شایعات به اظهار نظر بپردازند. انتظار از سرهنگ جعفری به عنوان یک شخصیت متدین این است که در سخنانی که راجع به سایرین بیان می‌دارد دقت و حساسیت ویژه‌ای بر روی درستی آنان داشته باشد.


تیم ملی فوتبال بحرین با همه بازیکنان خود از جمله سه بازیکن لژیونر به مصاف ایران می‌رود.


بحرین اولین حریف ایران در رقابت های غرب آسیاست. به همین دلیل این تیم با همه داشته هایش به اردن رفته است.
طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران،‌ تیم ملی بحرین در بازی جمعه مقابل ایران از دو بازیکن شاغل در لیگ سوئیس و یک بازیکن حاضر در لیگ ترکیه استفاده می کند. علاوه بر استفاده بحرین از سه بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی، در لیست 23 نفره تیم ملی بحرین، چهار بازیکن از لیگ قطر و یک بازیکن از لیگ امارات، حضور دارند. البته بازیکن حاضر در لیگ ترکیه اصالت بحرینی ندارد و نیجریه ای است.کشورهای عربی در سال های گذشته برای تغییر ملیت بازیکنان آفریقایی سرمایه گذاری بسیاری کرده اند.

به هر ترتیب اسامی تیم ملی بحرین در بازی های غرب آسیا به این ترتیب است:

دروازه بان ها: سید محمد جعفر(ا لمحرق) عباس احمد خمیس( الاهلی) علی حسن( المحرق)

مدافعان: محمد حسین(ام صلال قطر) احمد طالب( منامه کلاب) ابراهیم المیشخاص(المحرق) سلمان عیسی(العربی قطر)سید محمد عدنان(الخور قطر) حسین علی بابا (الرفاع)

هافبک ها: حسین سلمان( الرفاع) محمد سالمین( الظفره امارات) عبداله عمر( نوشاتل زاماکس سوئیس)عبدالله بابا فتادی(نوشاتل زاماکس سوئیس) محمد هبیل( الاهلی) سید محمد جلال( المحرق) فوزی عایش( السیلیه قطر) محمود عبدالرحمان( المحرق) رشید الدوساری( المحرق) حامد البانکی( آزاد)

مهاجمان: جیسی جان(اسکی شهیر ترکیه) اسماعیل عبداللطیف( الرفاع) عبدالله الدکیل( المحرق) علا هبیل( الاهلی)
دیدار تیم ایران مقابل بحرین روز جمعه برگزار می‌شود.


                            نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

   یه توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... مسیج جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

   گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

   دختره میره تو کتاب فروشی میگه آقا ببخشید کتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میکنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم

   طرز تهیه دختر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش کن مواد رو حروم نکنیم

   از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

   دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

   می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گیری چون هیچ کس مثل تو کرم نداره

   میدونی اگه یه اسب با یه سمور ازدواج کنه بچشون چی میشه؟ . . . . من چمیدونم.مگه من گفتم عروسی کنن؟مگه من گفتم بچه دار شن؟

   یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیست........آینه ست

   می خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم... ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد

   چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره

   معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره؟

   اسمت را روی کاه نوشتم خراب شد اسمت را روی شمع نوشتم آب شد اسمت را روی قلبم نوشتم شکست ........بروبابا توهم با این اسمت

   از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده

   من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی:میگ میگ


مدیر کلینیک باشگاه پرسپولیس گفت: مصدومیت رضایی و نوروزی ساده نیست ولی سعی می‌کنیم آنها را تا دربی آماده کنیم.


دکتر سودی  درباره آخرین وضعیت غلامرضا رضایی و هادی نوروزی اظهار داشت: پس از MRI که برای دومین بار از آنها گرفته شده مشخص شد هر دو از مصدومیت مینیسک پا و رباط صلیبی رنج می برند. به همین دلیل در کلینیک باشگاه به صورت ویژه برای آنها برنامه ریزی کردیم تا این دو را هر چه زودتر آماده کنیم. البته وضعیت نوروزی به مراتب بدتر از رضایی است.
سودی در جواب این سوال که این دو بازیکن چه زمانی به شرایط ایده آل می رسند گفت: آنها ابتدا باید تمرینات تعادلی خود را شروع کنند. پس از دو روز در صورتی که مورد خاصی پیش نیاید دویدن های آرام را در دستور کار خود قرار خواهند داد و در صورت عدم درد از 5 روز دیگر تمرینات پرفشار خود را شروع می کنند.
وی افزود: با توجه به شرایط این دو بازیکن سعی خواهیم کرد اگر مشکلی پیش نیاید آنها را برای دیدار 23 مهر برابر استقلال آماده کنیم. البته شاید برای بازی با ملوان هم مشکلی نداشته باشند اما در این باره ریسک نمی کنیم.


 مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصاحبه علیه کادرفنی و باشگاه تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع شد.


 اظهارنظر جنجالی بیژن کوشکی در مورد شرایط تیم استقلال و نحوه ورود برخی بازیکنان به ترکیب اصلی باعث شد وی از سوی باشگاه تا اطلاع ثانوی اخراج و از حضور در تمرینات منع شود.
به این بازیکن اعلام شده حق شرکت در تمرینات را ندارد و باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگوی مصاحبه انجام شده باشد.
تمرینات استقلال بعد از چهار روز تعطیلی از امروز در زمین نوبنیاد آغاز می شود.


 علی سعیدلو پس از بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* شرایط را چه طور می‌بینید؟
قبل از هر چیز هفته دفاع مقدس و تلاش رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل را گرامی می‌دارم. خوشحالم که در چنین ایامی در کنار جوانان این مرز و بوم قرار گرفتم و در بین جوانانی حاضر شدم که افراد خانواده‌شان در 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند. امروز در کمپ تیم‌های فوتبال حاضر شدم تا از نظرات این جوانان استفاده کنم و اگر کم و کسری وجود دارد، آن را برطرف کنم. من شاهد بودم تیم‌های نوجوانان، ‌بزرگسالان و دختران فوتبالیست در حال زحمت کشیدن هستند. فکر می‌کنم جلسه خوبی با این تیم‌ها داشتم و اکنون می‌خواهم در جلسه با مدیران باشگاه‌ها شرکت کنم؛ آنهایی که زحمت می‌کشند و این جوانان را تربیت می‌کنند. می‌خواهیم با کمک این دوستان به خوشحالی مردم ایران بیفزاییم.
فکر می‌کنم برای این ورزش زحمات زیادی کشیده شده به ویژه در دولت آقای احمدی‌نژاد رشد خوبی در ورزش داشتیم که البته باید پیشرفته‌تر باشیم.

* شرایط فدراسیون‌ها برای آماده‌سازی را مناسب می‌بینید؟
جای خوشبختی است که اکثر فدراسیون‌های ما به دنبال کسب مقام در مسابقات جهانی هستند. اینکه بسکتبال در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کرد برای ما افتخار بود. همچنین قرار است شنبه هفته آینده تیم والیبال در مسابقات جهانی شرکت کند. فکر می‌کنم ورزش ایران ظرفیت خوبی برای کسب مقام‌های خوب دارد. جوانان علاقمندی داریم. فکر نمی‌کنم در چند سال اخیر کسی به اندازه آقای احمدی‌نژاد به ورزش توجه ویژه‌ای کرده باشد. اوضاع خوب است. به خصوص برای فوتبال من روزهای خوبی را پیش‌بینی می‌کنم. چون مسئول سازمان تربیت‌بدنی هستم در اردوهای تیم‌های ملی حضور پیدا می‌کنم. معتقدم همه فدراسیون‌ها مشغول کار هستند. صحنه رقابت دوستانه و زورآزمایی فنی در میدان‌های جهانی برای همه تیم‌ها یکسان است و هر رشته ورزشی که بیشتر تلاش کند می‌تواند موفق‌ باشد.
ما روی همه مسائل از جمله حقوقی و تدارکاتی برنامه‌ریزی داریم. می‌خواهیم در مسابقات آینده به خصوص در بازی‌های آسیایی گوانگجو تیم‌هایمان بدون کم و کسری به مسابقات اعزام شود.

* آقای سعیدلو؛ به نظر می‌رسید بازیکنان تیم ملی از یکسری مسائل گله‌مند بودند.
گلایه‌ای نداشتند. آنها جوانان خوبی هستند که با تمام وجود تلاش می‌کنند و من دوست دارم آنها خواسته خود را با من در میان بگذارند. روز گذشته با افشین قطبی دیداری داشتم و از او خواسته بودم که با من صحبت کند. او روی سه محور اشاره کرد اول اینکه خواست کیفیت لباس‌های تیم ملی بهتر شود. همچنین خواستار پرواز چارتر برای سفرهای تیم ملی بود. خواسته سوم سرمربی تیم ملی این بود که اگر وعده ای برای پاداش داده می‌شود، این قول عملی شود که فکر می‌کنم خواسته به حقی بود و امروز هم بازیکنان به همین موارد اشاره کردند.
قبل از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شوم در باره این مسائل با علی کفاشیان به صورت تلفنی صحبت‌های لازم را انجام داده بودم و به فدراسیون فوتبال اعلام کردم برای سفرهای تیم ملی با پرواز چارتر سازمان تربیت‌بدنی هزینه‌های لازم را پرداخت می‌کند.
همچنین در مورد کیفیت لباس تیم ملی نیز تأکید کردم که باید تیم فوتبال ما هزینه لازم را برای داشتن لباسی با کیفیت خوب داشته باشد. من این قضیه را به سایر فدراسیون‌ها اعلام کردم. مثلا به آقای رضازاده گفته‌ام که شخصیت ایرانی‌ها بالا است. ما ایرانی‌ها انسان‌هایی فرهیخته، با اخلاق، با محبت و با هوشی هستیم و در نتیجه باید ظاهرمان باید آراسته شود. چون باید آراسته‌ترین باشیم برای تهیه لباس خوب نباید خساست به خرج داد.

* برای پرداخت پاداش چه برنامه‌ای دارید؟
سازمان تربیت‌بدنی برای پرداخت پاداش آئین‌نامه‌ای دارد. بعضی از فدراسیون‌ها اعلام می‌کنند پاداش ورزشکاران‌شان در یک مراسم خاص داده شود و بعضی دیگر از فدراسیون‌ها تمایل دارند به محض پایان مسابقه در همان زمان مقرر پاداش‌ها داده شود که ما هم مراسمی می‌گیریم و به وعده خود عمل می‌کنیم. در این رابطه بازیکنان تیم ملی فوتبال هم حق دارند من همین جا به طور رسمی اعلام می‌کنم هر فدراسیونی در این مقولات کم بگذارد، مدیون ورزشکارانش است چرا که سازمان تربیت‌بدنی بابت چنین مسائلی کم نمی‌گذارد. لباس بازیکنان تیم ملی باید درجه یک باشد. کسی که در تیم ملی فوتبال بازی می‌کند باید بهترین لباس را بپوشد. شأن جمهوری اسلامی بزرگتر از این حرف‌ها است و هر فدراسیونی کم بگذارد، مسئول است.

* شنیده می‌شود بین سازمان تربیت‌بدنی و کمیته ملی المپیک دوگانگی وجود دارد؟
اصلا این موضوع را تائید نمی‌کنم. در سازمان تربیت‌بدنی منتخب افراد مورد نظر رئیس‌جمهوری حضور دارند. اگر در روزنامه‌ها چنین چیزی نوشته شده به این دلیل است که هر گاه جمله‌ای به ذهنشان می رسد روی کاغذ می‌آورند. شاید در بحث‌های کارشناسی اختلاف‌نظرهایی وجود دارد اما این دو ارگان تعامل خوبی با یکدیگر دارند. کمیته ملی المپیک چسبیده به سازمان است و شاید من هر روز با یکی از مسئولان کمیته در تماس باشم.
ما تحت لوای قانون کار می‌کنیم اگر هم جایی اختلاف داشته باشیم، قانون تعیین می‌کند که چه طور عمل کنیم.

* شما فکر می‌کنید تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قهرمان می‌شود؟
مردم ما بسیار باهوشند. آنچه می‌خواهیم این است که اول ورزش را گسترش دهیم ورزش فقط قهرمانی نیست. ورزش بهانه‌ای است تا جوانان بیشتری به آن علاقمند شوند. هدف ورزش متعالی کردن روح است و البته در این بین انتظاراتی هم می‌رود به خصوص در مورد فوتبال که همه دوست دارند موفقیت تیم ملی را ببینند. با توجه به اینکه ما جمهوری بزرگ اسلامی هستیم و دولت قدرتمندی داریم باید مثل عرصه‌های دیگر همچون علم و فناوری در ورزش نیز حرف اول را بزنیم. این خواسته‌ای است که مردم از ما دارند. می‌خواهیم یک الگوی خوب برای جهان باشیم. از ورزشکارانمان می‌خواهیم در پیروزی، ایثارگری، مقاومت، رفتار متناسب داشته باشند و همچنین در شکست رفتار متناسب‌تری از خود نشان دهند اما برای شادی مردم نیازمند قهرمانی هستیم.
به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا امیدوار هستم. نمی‌خواهیم بدهکار این باشیم که کم کاری کرده‌ایم همین که مردم از ما راضی باشند خوشحال می‌شویم. من نه تنها امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا موفق شود بلکه تلاش‌مان را می‌کنیم در بازی‌ها‌ی آسیایی گوانگجو، کسب سهمیه المپیک لندن و راهیابی به جام جهانی موفق عمل کنیم.

* شما امروز روی بحث معنویت مانور زیادی کردید، دلیل خاصی دارد؟
اتفاق خاصی نیفتاده است. اگر معنویت باشد، پیروزی ظاهری هم حاصل می‌شود. ورزشکاران هم باید تلاش خود را انجام دهند.

* آقای سعیدلو نظرتان در باره نتایج کشتی در مسابقات جهانی چیست؟
منتظر بازی‌های آسیایی باشید. به امید خدا تیم کشتی هم در بازی‌های آسیایی افتخارآفرینی می‌کند و همه شما به آن آفرین می‌گویید.

 مدیر مرکز سنجش آکادمی کمیته ملی المپیک گفت: تنها تیمی که تست آمادگی جسمانی برای حضور در مسابقات آسیایی گوانگجو نداده، تیم فوتبال امید است.


پیمان فخری  با اشاره به شروع زود هنگام فعالیت کمیته سنجش آکادمی ملی المپیک عنوان کرد: با توجه به این که کار آمادگی جسمانی در این ایام به پایان می‌رسد، این کمیته نسبت به دیگر کمیسیون‌ها فعالیت خود را زودتر شروع کرده است.
مدیر مرکز سنجش آکادمی کمیته ملی المپیک ادامه داد: در جلسات متعددی که با رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک برگزار کردیم قرار بر این شد که از مرداد ماه، 2 بار تست آمادگی جسمانی از تیم‌هایی که به مسابقات آسیایی گوانگجو اعزام می‌شوند، گرفته شود، اما فقط 70 درصد تیم‌ها، این کار را انجام داده‌اند.
فخری تصریح کرد: تنها تیمی که اصلاً در تست‌های آمادگی جسمانی حضور نداشته، تیم فوتبال امید است.
وی با اظهار تأسف از عدم حضور تیم فوتبال امید در مرکز تست سنجش تاکید کرد: کمیته ملی المپیک نامه‌نگاری زیادی را با فدراسیون فوتبال انجام داده، اما به دلیل حضور در اردوهای برون‌مرزی این تیم از انجام تست‌های آمادگی جسمانی خودداری کرده است.

فخری با اشاره به فعالیت‌های کمیته سنجش  گفت: وظیفه این کمیته اخذ تست و ارائه گزارش به سرپرستان و مربیان تیم‌های ملی است. کمیته سنجش کلیه فاکتورهای مورد نیاز رشته‌های ورزشی را برای مسابقات آسیایی گوانگجو استخراج و استانداردهایی که یک ورزشکار باید در فاکتورهای آمادگی جسمانی داشته باشد پیدا کرده است.
وی یادآور شد: کمیته سنجش معیار‌های آمادگی جسمانی قهرمانان جهان را به دست آورده و استانداردهای نخبه‌های هر رشته ورزشی را برای ورزشکاران ایرانی تدوین کرده است.
مدیر مرکز سنجش آکادمی کمیته ملی المپیک شرایط کاروان اعزامی به مسابقات گوانگجو را ایده‌آل دانست و خاطرنشان کرد: فقط 2 یا 3 تیم فاکتورهای لازم را نداشتند، اما با پیگیری کمیته ملی المپیک با انجام تست مجدد از تیم‌ها روند مناسبی را شاهد بودیم. وضعیت بازیکنان در برخی از رشته‌ها مانند قایقرانی، تکواندو، شمشیربازی، کشتی و کبدی بسیار عالی بود.
فخری افزود: کمیته ملی المپیک اعلام کرد اگر تیم‌ها تست‌های سنجش را به این کمیته گزارش ندهند، از پرداخت بخش دوم بودجه به فدراسیون مربوطه جلوگیری خواهد کرد. همین امر باعث شد تیم‌ها به تکاپو افتاده و به سرعت برای انجام این تست‌ها اقدام کنند. فاصله انجام تست اول و دوم 3 هفته است.


مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب آهن توانایی شکست دادن پوهانگ و صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا را دارد،گفت: افتخار می‌کنم ذوب آهن نماینده شایسته فوتبال ایران در آسیا است.

سعید آذری ضمن بیان مطلب فوق در مورد اینکه آیا نتایج اخیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ماحصل برنامه‌ریزی بلند مدت وی در این باشگاه است، گفت: موفقیت‌های ذوب آهن در همین یک سال و نیم اخیر رخ داده است! و ما هیچ دخل و تصرفی در آن نداشتیم!

وی اضافه کرد: در زمان مدیریتم در باشگاه ذوب آهن، با کمک سایر اعضای هیئت مدیره و مسئولان برنامه 5 ساله تعریف کردیم که در سال پنجم تیم ذوب آهن در اوج موفقیت در فوتبال ایران و آسیا باشد. البته هدفگذاری ما تنها به فوتبال اختصاص نداشت بلکه در رشته‌های مختلفی این برنامه را اجرا کردیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با هزینه کمتر نسبت به سایر باشگاه‌‍‌ها، باشگاه ذوب آهن در روند صعودی قرار داشت، اضافه کرد: امروز هم نتایج تیم فوتبال و سایر رشته‌های این باشگاه را پیگیری می کنم زیرا همانند پدری هستم که از موفقیت و پیشرفت فرزندش خوشحال است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن 48 سال قدمت دارد و از همه کسانیکه برای موفقیت آن تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم، افزود: امروز افتخار می‌کنم ذوب آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرچمدار و نماینده شایسته فوتبال ایران است.

آذری در پایان گفت: کسب پیروزی ذوب آهن برابر پوهانگ و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست زیرا آنها در بازی‌های گذشته خصوصا دیدار رفت بسیار شایسته بازی کردند. همچنین با این نتایج ابراهیم زاده ثابت کرد یک سر و گردن بالاتر از مربیان فوتبال ایران است.

دیدار تیم‌های فوتبال پوهانگ استیلرز کره جنوبی - ذوب آهن اصفهان در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ساعت 15 فردا چهارشنبه با قضاوت بنجامین ویلیامز" استرالیایی  در ورزشگاه استیل یارد شهر پوهانگ برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بریک نماینده کشورمان به اتمام رسید.