سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب آهن توانایی شکست دادن پوهانگ و صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا را دارد،گفت: افتخار می‌کنم ذوب آهن نماینده شایسته فوتبال ایران در آسیا است.

سعید آذری ضمن بیان مطلب فوق در مورد اینکه آیا نتایج اخیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ماحصل برنامه‌ریزی بلند مدت وی در این باشگاه است، گفت: موفقیت‌های ذوب آهن در همین یک سال و نیم اخیر رخ داده است! و ما هیچ دخل و تصرفی در آن نداشتیم!

وی اضافه کرد: در زمان مدیریتم در باشگاه ذوب آهن، با کمک سایر اعضای هیئت مدیره و مسئولان برنامه 5 ساله تعریف کردیم که در سال پنجم تیم ذوب آهن در اوج موفقیت در فوتبال ایران و آسیا باشد. البته هدفگذاری ما تنها به فوتبال اختصاص نداشت بلکه در رشته‌های مختلفی این برنامه را اجرا کردیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با هزینه کمتر نسبت به سایر باشگاه‌‍‌ها، باشگاه ذوب آهن در روند صعودی قرار داشت، اضافه کرد: امروز هم نتایج تیم فوتبال و سایر رشته‌های این باشگاه را پیگیری می کنم زیرا همانند پدری هستم که از موفقیت و پیشرفت فرزندش خوشحال است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن 48 سال قدمت دارد و از همه کسانیکه برای موفقیت آن تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم، افزود: امروز افتخار می‌کنم ذوب آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرچمدار و نماینده شایسته فوتبال ایران است.

آذری در پایان گفت: کسب پیروزی ذوب آهن برابر پوهانگ و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست زیرا آنها در بازی‌های گذشته خصوصا دیدار رفت بسیار شایسته بازی کردند. همچنین با این نتایج ابراهیم زاده ثابت کرد یک سر و گردن بالاتر از مربیان فوتبال ایران است.

دیدار تیم‌های فوتبال پوهانگ استیلرز کره جنوبی - ذوب آهن اصفهان در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ساعت 15 فردا چهارشنبه با قضاوت بنجامین ویلیامز" استرالیایی  در ورزشگاه استیل یارد شهر پوهانگ برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بریک نماینده کشورمان به اتمام رسید.