سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

 

 سرمربی جدید استقلال گفت: باوجود اینکه قراردادم رسمیت نیافته؛ اما به صورت توافقی، در تمرین حاضر خواهم شد.

فیروز کریمی در نشست خبری مشترک با مسئولان دو باشگاه استقلال تهران و اهواز و فسخ قراردادش با باشگاه اهوازی، عنوان کرد: حضورم در استقلال به صورت رسمی نیست. تا زمانیکه قراردادم ثبت نشود، این حضور رسمیت پیدا نمی‌کند؛ اما به صورت توافقی، کنار این تیم هستم و از روز آینده این تیم را تمرین خواهم داد.
وی افزود: قطع همکاری با استقلال اهواز مطرح نیست. به دلیل مشکلات خانوادگی‌ام نمی‌توانم به اهواز بروم.
وی اظهار داشت: استقلال تهران یک تیم بزرگ است که هواداران خونگرم و فوتبال شناسی دارد. برای این تیم باید کارهای زیادی انجام شود. امیدوارم با حضورم در استقلال تهران، بتوانم منشاء خدمتی در این تیم و فوتبال ایران باشم.
کریمی در خصوص حضور ناصر حجازی به عنوان مدیر فنی، گفت: در مورد مدیر فنی یک جمله می‌گویم که برای همه تیم‌ها نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مدیر فنی یعنی اینکه شخصی که بین کادر فنی مقبولیت داشته باشد. ناصر حجازی این مقبولیت را در کادر فنی دارد و به عنوان پیشکسوت او را قبول دارم.
وی در خصوص تغییر کادر فنی استقلال تهران عنوان کرد: صادق ورمزیار از شاگردان خودم بود. او کار فوتبال را بلد است. ساکت الهامی و رضا مهاجری نیز کنارم خواهند بود؛ به عنوان دستیار.
وی افزود: حسین ترابپور را ناصر حجازی تائید کرده و چون ایشان دروازه بان قرن آسیا هستند، نظر ایشان را من تائید می‌کنم. البته نکاتی که لازم باشد نیز بیان خواهد شد.
وی در خصوص بدنساز استقلال گفت: خودم در تمام 20 سالی که در فوتبال حضور داشتم، بدنسازی تیم‌ها را انجام داده‌ام. البته از دوستانم مثل پرویز کماسی و صالح نیا هم مشورت می‌گیرم.
وی ادامه داد: جلال چراغپور از دوستان صمیمی من است و به نحوی که بدانند، تیم را کمک خواهند کرد؛ البته در تمرینات حضور نخواهند داشت.
کریمی تاکید کرد: در استقلال نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم. هیچ مربی‌ نمی‌تواند این کار را بکند چون 18 تیم حضور دارند و شرایط حساس است.
کریمی در خصوص سرپرست تیم استقلال گفت: حاجی لو از دوستان قدیمی من است. رفاقتی 5 ساله با ایشان دارم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد


 کریمی در نخستین جلسه حضور به عنوان سرمربی در تمرین این تیم، هم به عنوان سرمربی و هم مربی بدنساز فعالیت کرد.
ساکت الهامی نقش دستیار اول سرمربی را داشت و صادق ورمزیار نیز به همراه سایر بازیکنان تمرین می‌کرد.
امروز بیش از 2 هزار هوادار در ورزشگاه شیرودی حاضر شدند و در شعارهایشان ائتلاف حجازی و کریمی را تبریک ‌گفتند، این در حالی بود که ناصر حجازی امروز در تمرین حضور نداشت.
آتیلا حجازی به عنوان آنالیزور استقلال در تمرین حاضر شد.
حاجیلو سرپرست استقلال، در حاشیه تمرین در خصوص احتمال برکناری و یا استعفا تاکید کرد: درست است که گفتم تا یک بنز آخرین مدل و یک برج نخرم، از این تیم جدا نخواهم شد؛ اما با شرایطی که دارم می‌ترسم همین پراید را هم از من بگیرند، البته من فقط با دستور فتح‌ا... زاده این تیم را ترک می کنم.
تمرین روز آینده استقلال ساعت 11 در زمین شماره دو شیرودی برگزار می شود.


 

 

مدافع استقلال تهران گفت: تیم ما هرگز حاشیه نداشت و فقط بدشانس بود.

امیر حسین صادقی اظهار داشت: حضور فیروز کریمی در استقلال به نفع تیم‌ ما شد، البته تیم از هرگز حاشیه نداشت و غیر از سه بازی آخر فقط بدشانس بود.
وی افزود: طبق آمار هر تیمی که در مسابقه بیش از 5 موقعیت صدر در صد گلزنی داشته باشد، تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و ما در دیدارهای گذشته چنین تیمی بودیم.
وی افزود: حجازی از زمانی که تیم بدشانسی آورد و نتیجه نگرفت با تصمیم خودش به روی سکو رفت تا از آن بالا بازی را بهتر ببینید. وی با تصمیم خود به عنوان مدیر فنی به کار در استقلال ادامه داد و امیدوارم موفق باشد.


حجازی: تا آخرین لحظه از کریمی حمایت می‌کنم

 رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال در جلسه معارفه سرمربی جدید این تیم، حمایت خود از وی اعلام کرد.

 جلسه‌ معارفه فیروز کریمی شب گذشته برگزار شد.
در این مراسم تمامی کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان تیم حضور داشتند. در حالیکه عنوان شد که ناصر حجازی نمی‌خواهد در این جلسه شرکت کند، ساعت 45/20 خود را به این مراسم رساند.
طبق گفته های کامران منزوی قائم مقام باشگاه استقلال، فضای این مراسم بدون تنش بود و پس از صحبت‌های فتح‌ا.. زاده، فیروز کریمی، حاجیلو و او، نوبت به ناصر حجازی رسید تا حرف‌هایش را مطرح کند.
وی درباره حضور خود اظهار داشت: اگر می‌خواستم در این جلسه شرکت نکنم، اکنون اینجا نبودم؛ اما حالا که هستم، تا پایان راه کنار تیم هستم. می‌خواهم به استقلال کمک کنم.
وی افزود: همه من را می‌شناسند. اهل باندبازی یا زیرآب‌زنی نیستم. نمی‌خواهم زیر پای کسی را خالی کنم. تا پایان راه حامی فیروز کریمی هستم.
قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص شایعاتی که در این چند روز به وجود آمده است، اظهار داشت: جلسه خود را برگزار کردیم و بین کسی هم اختلاف وجود ندارد.


برتری قاطع استقلال مقابل تربیت یزد در نیمه اول
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تربیت یزد در چارچوب مسابقات جام حذفی باشگاههای کشور با برتری قاطع تیم استقلال در نیمه اول به پایان رسید .

به گزارش خبرنگارمهر، ازمرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی ، عصر امروز تیم های استقلال و تربیت یزد در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند ، که تیم استقلال در نیمه اول مقابل حریف دسته اولی خود به برتری 3 بر صفر دست یافت .

در این دیدار که در حضور نزدیک به 4 هزار تماشاگر و به قضاوت البرز حاجی پور در حال برگزاری است، تیم استقلال در دقایق 23 محسن یوسفی ، 34 آرش برهانی و 38 محمد نوازی از روی نقطه پنالتی به گلهای برتری دست یافت .

تیم استقلال در این دیدار با ترکیب اصلی خود مقابل تیم گمنام تربیت یزد به میدان رفت و با ارائه یک بازی منطقی و با حوصله موفق شد درهمان نیمه اول برتری قاطع خود را به حریف تحمیل کند .

تیم تربیت یزد پس از سپری شدن دقایق ابتدایی مسابقه خیلی زود توپ و میدان را به بازیکنان باتجربه استقلال واگذار کرد و نشان داد کاملا تحت تاثیرنام حریف خود قرارگرفته است که اشتباهات خط دفاعی و دروازه بان این تیم در پذیرفتن سه گل در نیمه نخست موید همین نکته بود . 

درنیمه اول پژمان منتظری مدافع استقلال تنها بازیکنی بود که از داور کارت زرد دریافت کرد .


تیم فوتبال استقلال امروز در حالی به مصاف تربیت یزد رفت که همچون دو بازی گذشته ناصر حجازی از نشستن روی نیمکت این تیم خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز همچون دو بازی گذشته درغیاب ناصر حجازی مقابل تربیت یزد صف آرایی کرد . ناصر حجازی به همراه ساکت الهامی از جایگاه ویژه تماشاگران ورزشگاه آزادی بازی را دنبال کرد.

*بازی امروز استقلال مقابل تربیت یزد با استقبال اندک تماشاگران این تیم روبرو شد. دلایل عدم استقبال از بازی استقلال را می توان به دلایل مختلف ازجمله اهمیت کمتر بازیهای مقدماتی جام حذفی با بازی های لیگ برتر و هوای بارانی شهرتهران عنوان کرد.

* تیم فوتبال استقلال با دقایقی تاخیر وارد زمین مسابقه شد. آبی پوشان به جای استفاده از تونل ورزشگاه برای ورود به زمین چمن از درب مقابل جایگاه وارد زمین شدند.

* بازیکنان تیم فوتبال تربیت یزد با در دست داشتن پارچه نوشته ای هفته بسیج را گرامی داشتند . آنها با عکسی از مرحوم بیگی بازیکن پیشین تیم فوتبال شهید قندی یزد که درحادثه رانندگی سال گذشته جان خود را از دست داد، وارد زمین شدند.

* محمد خرمگاه بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ، کاپیتان تیم فوتبال تربیت یزد بود که پیش از آغاز بازی مسئولان باشگاه استقلال از وی تقدیر و تشکر به عمل آوردند و با اهدای تابلویی منقش به پیراهن شماره 4 استقلال از وی قدردانی کردند.

*مسئول بلندگوی ورزشگاه آزادی امروز با تاخیر عمل می کرد. وی شش دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل اول استقلال، اسامی گلزن را اعلام کرد و ضمن فراموش کردن اعلام نام زننده گل دوم، درخواندن نام گلزن سوم استقلال نیز تاخیر داشت.

* در واپسین دقایق نیمه اول، محمد رضا سهندرازیان بازیکن تیم فوتبال تربیت یزد حوالی نقطه کرنر روی زمین افتاد اما بازیکنان بدون توجه به وی به بازی ادامه دادند. این بازیکن دقایقی روی زمین افتاده بود اما سایربازیکنان هیچ توجهی به وی نداشتند تا اینکه به درخواست مصطفی شهبازی ناظرمسابقه ، پزشک تیم تربیت یزد برای مداوای وی وارد زمین شد.

* هواداران تیم فوتبال استقلال درحین بازی بارها ناصر حجازی را تشویق کردند