سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: ناصر حجازی نفر اول کادر فنی تیم استقلال خواهد بود و من به عنوان بازوی اجرایی در کنار او و دیگر مربیان استقلال با این تیم همکاری می کنم.

به گزارش خبرنگارمهر، فیروزکریمی پیش ازآغاز تمرین امروزتیم فوتبال استقلال در زمین چمن شماره 2 ورزشگاه شیرودی با بیان این مطلب افزود : با مرتفع شدن مشکلات از امروز کارخود را با تیم استقلال آغاز کردم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به وحدت تاکتیکی نسبی گمان می کنم باید حدود 20 تا 25 جلسه تمرین کنیم . بعد از طی این تمرینات مستمر می توانیم به کسب نتیجه و موفقیت استقلال امیدوار باشیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال درخصوص دلایل غیبت رضا مهاجری دستیار اول خود در تمرینات آبی پوشان گفت : مهاجری به دلیل مشکلات شخصی فعلا نمی تواند ما را همراهی کند اما بعد از برطرف شدن این مشکلات او نیز به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد.

کریمی با بییان اینکه حجازی در انتخاب اعضای کادر فنی او را آزاد گذاشته است، افزود: شایعاتی که پیرامون اختلاف نظر من و حجازی برای انتخاب کادرفنی مطرح شده بود صحت ندارد. آقای حجازی به من اختیارتام داده که دستیارانم را به خواست و مطابق  نظرخودم انتخاب کنم .

وی با اشاره به سابقه درخشان ناصرحجازی در تیم استقلال تهران افزود: حجازی نفر اول کادرفنی استقلال است و من به عنوان یک بازوی اجرای مربیان استقلال را همراهی خواهم کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با تاکید دوباره بر اینکه برای انتخاب دستیاران با فشاری از سوی مسئولان باشگاه مواجه نبوده است پیرامون انتخاب ترکیب اصلی تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل پاس همدان گفت: ترکیب اصلی را برای این بازی من به همراه چهارمربی دیگر ا ستقلال انتخاب خواهیم کرد. من به این خاطر دستیارانم را به تعداد فرد انتخاب می کنم که با رای گیری از آنها نظر اکثریت را درکارهایم لحاظ کنم . قطعا برای بازی روز جمعه نیز اگر نظرمن همسو با نظر اکثریت مربیان نباشد نیز خواسته آنها را اجرا خواهم کرد.

کریمی درادامه از افزودن دو مربی دیگر به کادر فنی تیم فوتبال استقلال خبر داد و افزود : تعداد مربیان ما باید 7 نفر باشد که زیر نظر یک سرمربی کار کنند . این مربیان بازیکنان را در پست ها و تخصص های مختلف تمرین می دهند اما در مسابقات تنها دو نفر از آنها همراه ما خواهند بود.

وی تصریح کرد: درحال حاضر پس از بازیهای لیگ ناصرحجازی پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود. امیدوارم استقلال همیشه به پیروزی دست یابد اما اگر روزی تیم ما حتی اگرمغلوب منچسترهم شد خودم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خواهم بود