سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

حیدری: یک روز به استقلال برمی‌گردم

هافبک سپاهان گفت: استقلال تیم محبوب من است و بدون شک یک روز دوباره به این تیم بازخواهم گشت.


خسرو حیدری قبل از برگزاری مراسم معارفه بازیکنان و کادر فنی سپاهان در خصوص علت جدایی خود از استقلال اظهار داشت: پس از پایان لیگ نهم، 20 روز در ایران نبودم، اما در ترکیه با واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال صحبت‌هایی مبنی بر تمدید قراردادم با استقلال انجام دادم که در این زمان آشتیانی استعفا کرد و مذاکرات ما منتفی شد. 

وی ادامه داد: زمانی که به ایران بازگشتم اولویت خود را اسقلال قرار داده بودم، اما با توجه به تغییر و تحولات در باشگاه استقلال منتظر مشخص شدن وضعیت مدیرعامل و کادر فنی تیم شدم. بسیار خوشحال هستم که فتح‌الله‌زاده پس از سال‌ها به استقلال بازگشت، اما با معرفی کادر فنی احساس کردم که نمی‌توانم در این تیم به فعالیتم ادامه دهم. 

هافبک سپاهان افزود: از حضور پرویز مظلومی در کادر فنی خوشحال شدم، اما می‌دانستم که وی به من اعتقاد زیادی ندارد و در زمانی که در تیم ملی نیز بودم از من استفاده نمی‌کرد. من بازیکنی هستم که دوست دارم بازی کنم و نیمکت‌نشینی را دوست ندارم. 

حیدری گفت: تماشاگران استقلال از این تیم انتظارات زیادی دارند و من با این شرایط، اعتماد به نفس لازم را در این تیم نداشتم و ترجیح دادم به تیمی بروم که با مربی آن کار کرده‌ام و مرا قبول دارد. 

وی با اشاره به اینکه از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته، خاطرنشان کرد: از لحاظ مالی پیشنهادهای بهتری از سپاهان داشتم و حتی اگر در استقلال می‌ماندم شاید قرارداد بالاتری امضا می‌کردم، اما تصمیم گرفتم زیر نظر امیر قلعه‌نویی فعالیت کنم. 

این بازیکن در مورد بیانیه‌های باشگاه استقلال پس از جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد: استقلال تیم من است و در آینده به این تیم بازخواهم گشت، اما پس از جدایی من از این تیم سایت باشگاه استقلال بیانیه‌هایی را در مورد من صادر کرد که حقیقت نداشت و در شأن من نبود. من جواب آنها را محترمانه دادم و توهینی به هیچ شخصی نکردم. 

حیدری درباره رویارویی برابر استقلال در هفته هفتم لیگ برتر و مواجه شدن با تماشاگران آبی‌پوش تأکید کرد: هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. هواداران استقلال حق دارند اعتراض کنند چرا که به باشگاه خود تعصب دارند. من حرف‌های خودم را زدم و امیدوارم توانسته باشم آنها را متقاعد کنم. 
با انجام مراسم معارفه بازیکنان سپاهان پیراهن شماره 2 زردپوشان به خسرو حیدری واگذار شد.