سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: قرار است نظر نهایی در مورد قادر حسن توسط پرویز مظلومی به باشگاه ارائه شود.


علی نظری جویباری در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان بعد از 2 پیروزی پی در پی به فکر ارائه یک بازی زیبا در شهر تبریز هستند.
وی ادامه داد: تمامی تیم‌های لیگ در تبریز کار سختی دارند و بازیکنان استقلال به این مساله واقف هستند.امیدوارم با روندی که در پیش داریم و سیاست‌هایی که سرمربی استقلال در پیش گرفته بتوانیم برای قهرمانی لیگ را دنبال کنیم.
قائم مقام باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به انگیزه بازیکنان این تیم برای شکست تراکتور سازی گفت:خوشحال هستیم که استقلال به شرایطی رسیده که بازیکنان تنها به پیروزی در همه مسابقات فکر می کنند.ما توانایی شکست تراکتور سازی با آن همه تماشاگر را داریم.
وی در خصوص جذب قادر حسن بازیکن فرانسوی الاصل تیم دی استرادای اسلوواکی گفت:فیلم بازی‌های این بازیکن را در اختیار آقای مظلومی قرار دادیم و قرار است به عنوان تصمیم گیرنده نهایی کادر فنی ایشان نظر خود را در خصوص قادر حسن اعلام کند.البته آقای فتح الله زاده و حجازی هر دو این بازیکن را پسندیده اند اما سرپرست باشگاه استقلال تاکید داشت که آقای مظلومی نیز نظر نهایی خود را در مورد این بازیکن اعلام کند.