سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از کناره گیری بعضی از تیم‌ها در جام حذفی گفت: چرا باید تراکتور‌سازی 9 روز فرصت استراحت داشته باشد؟


پرویز مظلومی در خصوص آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

* پس از درخشش در مسابقه مقابل پرسپولیس و پاس باید به مصاف تراکتور سازی بروید. آیا از این تیم شناخت دارید؟
تراکتور سازی تیم بسیار خوبی است و تماشاگران پرشوری دارد. از تبریز خاطرات خوشی دارم و به مردم این شهر احترام می‌گذارم. این تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است و ما بازی بسیار سنگینی را در پیش داریم اما با توجه به اینکه تماشاگران انگیزه‌های هر دو تیم هستند به دنبال 3 امتیاز مسابقه هستیم.

* حتما می‌دانید که تراکتور سازی در خانه خیلی سخت می‌بازد؟
با توجه به داشته‌هایمان 2 روز روی برنامه‌های تراکتور سازی کار می‌کنیم،باید از نقاط ضعف آنها استفاده و نقاط قوت آنها را ببندیم. خوشحالم که تراکتور سازی فوتبال بازی می‌کند و هر تیمی که مقابل ما به فکر ضد فوتبال نباشد کار ما را راحت خواهد کرد.

* آیا تماشاگران را در نظر گرفته‌اید که ممکن است جو مسابقه را به سود تیم حریف تغییر دهند؟
تیم ما از این جور تماشاگرها زیاد دیده است. هواداران انگیزه‌ها را بالا می‌برند و فوتبال با تماشاگر جلوه‌ بهتری دارد. مطمئن باشید هم استقلال و هم تراکتور سازی به فکر کسب پیروزی در این مسابقه هستند.

* با توجه به وضعیت فعلی‌تان در یکی دو هفته گذشته آیا برای انتخاب 11 نفر مشکلی ندارید؟
خوشبختانه مصدومان ما همگی در حال بهبودی هستند و باور کنید حتی برای انتخاب 18 نفر کار سختی دارند. البته از یک بابت خوشحالم چون دستم باز‌تر است و می‌توانم راحت تغییر سیستم دهم اما فوتبال همین است یک سری از خوب‌ها هم باید بیرون بنشینند و تلاش کنند تا به ترکیب برسند. در حال حاضر چند بازیکن ما زیر نظر پزشکان کار بدنی هم انجام می‌دهند و برای من این مسئله خیلی مهم است که همه در کنار هم تمرین کنند.

* به نظر می‌رسد تیم استقلال از لحاظ تاکتیکی روی غلتک افتاده است؟
ایده‌های من کم کم در حال جا افتادن هستند، خوشبختانه هدفی که از ابتدای فصل داشتیم نزدیک است. البته هنوز معتقدم استقلال نقیصه دارد چون ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم و در جریان بازی‌های لیگ به هدفمان می‌رسیم. فوتبالیست‌های استقلال از درک تاکتیکی خوبی برخوردار هستند و تیم‌های حریف نمی‌توانند مقابل درک تاکتیکی بازیکنان استقلال مقاومت کنند.

* در هفته های اخیر فاصله بازی‌ها کم شده است این مسئله کار شما را سخت نمی‌کند؟
شما حساب کنید ما بازی با پرسپولیس با آن فشار پشت سر گذاشتیم و 4 روز بعد به همدان رفتیم، فکر می‌کنم عدالت در مورد تمام تیم‌ها رعایت نمی‌شود. تراکتور سازی که روز یکشنبه با ما بازی دارد از جام حذفی کنار کشیده و 9 روز فرصت استراحت داشته است. پس برنامه ریزی یعنی چه؟ اگر تیمی در جام حذفی شرکت می‌کند باید تا انتها در مسابقات حضور داشته باشد. این گونه است که حق دیگر تیم‌ها ضایع می‌شود. اگر آقایان مشکل داشتند از همان روز اول باید اعلام می‌کردند که در مسابقات شرکت نمی‌کنند. معتقدم فدراسیون باید سختگیرانه تر با این موارد برخورد کند چون حریف روز یکشنبه تیم استقلال در لیگ فرصت 9 جلسه تمرین تاکتیکی داشته اما ما فقط 2 جلسه می‌توانیم تمرین کنیم.

*‌ فکر می‌کنید در پایان نیم فصل استقلال چه رتبه‌ای را کسب کند؟
همانطور که گفتم هنوز صد در صد از تیمم راضی نیستم اما مطمئن باشید اگر وضعیت به همین شکل ادامه داشته باشد و بازیکنان من تمام و کمال بدون مصدومیت در اختیار تیم باشند همه شاهد استقلالی خواهند بود که از سال‌ها پیش قول آن را داده بودم.

*‌ از عملکرد دستیارانتان راضی هستید؟
مهمترین مسئله‌ای که بین من و همکارانم به وجود آماده اتحاد و همدلی است وهیچ کس نمی‌تواند این اتحاد را از بین ببرد.