سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

شبکه تلویزیون دبی اسپورت که با مجریان پرسروصدای خود به امید پیروزی الهلال به استقبال این دیدار رفته بود، در پایان مجبور شد خشم تماشاگران عربستانی را از شکست و حذف مقابل ذوب آهن به نمایش بگذارد.

تماشاگران سعودی در حالی که خشم سر تا پای وجودشان را فرا گرفته بود با اعتراض، خواستار برکناری کادر فنی و مسولان باشگاه الهلال شدند. آنها که از استعفای شاهزاده سعودی خبر نداشتند با چهره‌ای برافروخته و عصبانی در حال یافتن کسی بودند که به سوالهایشان پاسخ دهد. بسیاری از تماشاگران سعودی اذعان داشتند که مقابل این تیم ایرانی تحقیر شدند. همچنین این تماشاگران متفق القول بودند که ذوب آهن لیاقت پیروزی بر تیم الهلال را داشته و الهلال ناتوان‌تر از آن بود که حتی باخت یک بر صفر در اصفهان را نیز جبران نماید.

از سوی دیگر تماشاگران عربستانی با ارسال پیامک‌ها و نظرات خود برروی سایت‌های اینترنتی، تیم الهلال را فاقد طراوت لازم برای پیروزی بر ذوب آهن ایران برشمردند و گفتند ارسال توپ‌های بلند بر روی دروازه تیمی که بازیکنانش از بازیکنان الهلال قدبلندتر بودند و بر بازی هوایی سیطره داشتند یک امر مهال و بیهوده بوده است.

برخی از تماشاگران این تیم عربی خشم خود را در بیرون از ورزشگاه برسر سطل‌های زباله خالی کردند و بازیکنان تیم خود را مورد توهین‌های شدید قرار دادند.

تلویزیون‌های ورزشی عربستان تا پاسی از نیمه شب برنامه‌های خود را به بازتاب شکست الهلال مقابل ذوب آهن ایران اختصاص داده بودند.