سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

رقابت 10 گزارشگر تلویزیونی برای گزارش دیدارهای پخش مستقیم لیگ برتر

تهیه کننده برنامه فوتبال برتر نحوه نظرسنجی گزارشگران تلویزیونی برای گزارش دیدارهای پخش زنده مسابقات را تشریح کرد.


مهدی هاشمی در مورد نحوه انتخاب گزارشگران تلویزیونی برای رقابت‌های لیگ برتر دهم گفت: تصمیم داریم هر هفته 2 گزارشگری که دیدارهای استقلال و پرسپولیس را به طور زنده گزارش می‌کنند برای گزارش بعدی از فهرست بیرون بگذاریم و نام 8 گزارشگر دیگر را برای نظر سنجی به مردم ارایه ‌کنیم و گزارشگرهایی که بیشتر رای بیاورند برای گزارش دیدارهای هفته آینده انتخاب کنیم. البته سیستم چرخشی نیست و پارامتر‌های دیگری نیز مدنظر قرار می‌گیرد. در مجموع پنج شش پارامتر را در نظر می‌گیریم. 

وی ادامه داد: در گذشته نیز همین کار را می‌کردیم و زمانی که مثلا نوبت گزارش پیمان یوسفی یا جواد خیابانی بود شاید به دلیل حساسیت بازی گزارش آن بازی‌ها را به عادل فردوسی‌پور یا مزدک میرزایی می‌دادیم و در لیگ برتر این فصل هم شاید همین روند را انجام دهیم. 

هاشمی از نظر سنجی در مورد نحوه گزارش گزارشگران نیز خبر داد و گفت: مردم در پایان هر مسابقه می‌توانند عملکرد گزارشگران را نقد و بر روی سایت برنامه نظر خود را اعلام کنند. 

تهیه‌کننده فوتبال برتر عنوان کرد: 10 گزارشگر برای لیگ برتر دهم داریم که عبارتند از: عادل فردوسی‌پور، مزدک میرزایی، جواد خیابانی، پیمان یوسفی، امیرحسین بابازاده، محمد رضا احمدی، محمد سیانکی، علیرضا علیفر، مجتبی صادقیان و بالاپور.