سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

نوری: به پرسپولیس نمی‌آیم

هافبک ملوان گفت: در این تیم می‌مانم و به پرسپولیس نمی‌روم.


پژمان نوری درباره اردوی تیم ملی عنوان کرد: اردوی بسیار خوب و بدون حاشیه‌ای را در اتریش برگزار کردیم و همه چیز طبق روال انجام شد و راضی کننده بود. 
وی افزود: مهم این بود که کادر فنی از اردوی اتریش راضی بود و به اهداف خود رسید. ما تمرینات بسیار فشرده‌ای را در اتریش برگزار کردیم و به نظر من به اهداف خودمان رسیدیم. 

نوری ادامه داد: در 3 بازی تدارکاتی کادر فنی موفق شد به خوبی بازیکنان را محک بزند و به اهداف خود برسد. در بازی‌های تدارکاتی درگیری فیزیکی حرف اول را می‌زد که خوشبختانه در آن موفق بودیم. 

نوری در خصوص وجود گاوداری و چوب بری در اطراف کمپ اتریش گفت: دنبال این حرف‌ها نروید. همانطور که عکس‌های کمپ را دیده‌اید محل ما در جای بسیار خوبی بود و بدون هیچ گونه حاشیه‌ای کار خودمان را دنبال کردیم. این حرف‌هایی که می‌زنند واقعا تعجب آور است. اردوی خوب و تاثیر گذار را برگزار کردیم که مهم‌تر از همه چیز رضایت افشین قطبی بود. 

وی در خصوص احتمال حضورش در پرسپولیس به فارس گفت: من به پرسپولیس نمی‌آیم و فقط برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. هواداران انزلی‌چی نگران نباشند. بهتر است تجاربم و تمام پتانسیلم را در اختیار تیم شهرم بگذارم و قطعا در ملوان خواهم ماند. سال سختی را در پیش داریم و امیدوارم کم تجربگی به ما ضربه وارد نکند.