سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

محمدی: نوری در صورت عدم توافق با ملوان فقط یک هفته نمی‌تواند بازی کند

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: پژمان نوری در صورت عدم توافق با ملوان فقط یک هفته نمی‌تواند بازی کند و پس از آن منعی برای حضور در میادین ندارد.


عزیز محمدی درباره مشکل پژمان نوری برای قرارداد بستن با تیم های لیگ برتری در صورت عدم توافق با ملوان انزلی اظهار داشت: با پژمان نوری قبل از اینکه همراه تیم ملی به اتریش برود صحبت های لازم را انجام دادیم. قرار شد چون مهلت نقل و انتقالات تا قبل از سفر تیم ملی به ایران تمام می شد وی با ملوان قرارداد مشروط امضا کند تا نامش در سازمان لیگ رد شود. 

وی افزود: به نوری اعلام کردیم این قرارداد در صورتی که ملوان حق و حقوقش را بدهد ثبت می شود و اگر با ملوان به توافق نرسد بازیکن آزاد می شود و می تواند با تیم های دیگر قرارداد امضا کند. بازیکن آزاد هم فقط یک هفته نمی تواند به میدان برود و بعد می تواند بازی کند. 

محمدی در ادامه در خصوص نحوه رونمایی از توپ های لیگ برتر و انتقاد به این شیوه گفت: من قصد رونمایی از توپ های فوتبال را نداشتم. افراد حاضر در روابط عمومی قصد داشتند از این توپ ها عکس بگیرند و من هم توپ ها را به آنها دادم. گذاشتن توپ روی لیوان کار من نبود. 

رئیس سازمان لیگ برتر در مورد دلایل افزایش قیمت بلیت ورزشگاه ها در لیگ برتر در شرایطی که ورزشگاه ها امکانات مناسبی را به هواداران ارائه نمی کنند، عنوان کرد: هر چند سال یکبار اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ با مشورت باشگاه ها قیمت بلیت ها را افزایش می دهند. یکی از راه های کسب درآمد باشگاه ها همین بهای بلیت ها است. ایران در بین 10 کشوری که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد کشور آخر در قیمت بلیت است. 

وی ادامه داد: من نمی گویم که ورزشگاه های ایران بهترین تسهیلات را به تماشاگران می دهد اما این طور هم نیست که نسبت به سایر کشورها عقب باشیم. این موضوع را می توانید از افرادی که در جام جهانی حضور داشته اند بپرسید. 

محمدی در خصوص فروش الکترونیکی بلیت های بازی در تبریز گفت: فروش الکترونیکی باعث می شود کنترل هوادار و ایجاد نظم در ورزشگاه بهتر صورت گیرد. تبریز با هماهنگی سازمان لیگ چنین برنامه ای دارد. قرار است این اتفاق در کرمان هم رخ دهد. با شرکتی که برای بلیت فروشی قرارداد بسته ایم نیز هماهنگ کرده ایم در تهران از دو ماه دیگر بلیت فروشی از طریق الکترونیکی صورت گیرد. 

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که ادعای داماش گیلان در ارتباط با تخلف باشگاه نفت آبادان چقدر صحت دارد، گفت: در حال جمع آوری مدارک برای بررسی این شکایت هستیم اما تا مشخص شدن این پرونده نفت آبادان بازی های خود را در لیگ برتر انجام می دهد.