سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

فهرست بازیکنان ملوان درلیگ دهم 


  ملوان که در نیم فصل اول مسابقات فوتبال لیگ نهم در مکان هفتم جدول قرار گرفته بود برای نخستین‌بار در تاریخ چهل ساله‌اش یک اقدام بی‌سابقه انجام داد و در اوایل نیم فصل دوم سرمربی‌اش را عوض کرد با برکناری محمد احمدزاده و انتصاب فرهاد پورغلامی دستیار او به عنوان سرمربی جدید ملوان از آن پس تیم شمالی نوسان‌های زیادی داشت و در پایان فصل تا مکان دوازدهم جدول رده‌بندی نزول کرد.

 ملوان در فصل جدید سید جلال رافخایی و فلیپ آلویز دسوزا را نخواهد داشت و سجاد بیرانوند و رضا حاج‌اسکویی از انزلی رفته‌اند اما مربیان تیم بندری در مقابل محمد همرنگ و علی حسنی‌صفت دو بازیکن سابق خود و سه بازیکن سرباز به نام‌های مهدی دغاغله، هادی دهقانی و محسن مسلمان را به انزلی برده‌اند. ضمن اینکه علی جراحکار از شیرین فراز کرمانشاه را نیز به خدمت گرفته‌اند.

بازیکنان بزرگسال:

علی حسنی صفت، هادی تأمینی، سعید سالارزاده، آلن باسیچ، بابک پورغلامی، علیرضا رمضانی، علیرضا جراحکار، محمد رستمی، محمد نزهتی، آرش سرسریان، عزیز معبودی، مهران جعفری، آدریانو آلوز، مهرداد اولادی، محمد حیدری،‌ محمد همرنگ، سهیل رحمانی

بازیکنان زیر 23 سال:

مهدی رحیم‌زاده، مسعود پورمحمدجعفر، آرش قلی‌زاد، هادی عزیزی، ابوالحسن جعفری، حسین ابراهیمی،‌ محسن مسلمان‌

بازیکنان امید:

هادی دهقانی

بازیکن زیر 16 سال:

علیرضا اکبری

 پژمان نوری کاپیتان ملوان به دلیل آنکه 100 میلیون تومان از مابقی رقم قرارداد فصل قبل او توسط مسئولان ملوان به او پرداخت نشده تاکنون از امضای قرارداد با این تیم شمالی خودداری کرده است.