سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

من آمدم اینجا که بگویم ناصر میرزایی ،اسطوره فوتبال لرستان بیمار است و همه باید کمکش کنند.» پسر جوان با با کلاه مخملی به روزنامه خبرورزشی آمده بود تا حرف بزند. او که خیلی زود استار فوتبال ایران شده و همه به خاطر نوع پوششی که دارد می خواهند درباره اش بدانند.

بیوگرافی کامل خودت را بگو و از کی لیدر شدی؟

من خدارحم دالوند متولد 1360 اهل خرم‌آباد لرستان معروف به «بهروز وثوقی فوتبال» هستم من زمانی که تیم خیبر در لیگ بود می‌رفتم این تیم را تشویق می‌کردم و از دو سال پیش هم که کوثر به خرم‌آباد آمد جزو کانون لیدرهای این باشگاه بودم، متاسفم که این تیم به دلیل بی‌توجهی برخی از مسئولان ورزشی حمایت مالی نشد  و از لیگ دسته اول سقوط کرد. البته آقای آیت‌الله‌زاده برای این باشگاه و مردم خونگرم خرم‌آباد خیلی تلاش کرد تا این تیم در لیگ بماند اما این کار میسر نشد. من خودم هم مدیون ایشان هستم.

الان جزو لیدرهای استیل‌آذین هستی؟

بله، البته  این تیم چهار لیدر اصلی دارد و شش لیدر فرعی که من هنوز اصلی نشده‌ام! لیدرهای اصلی استیل‌آذین ماهانه 800 تا 900 هزار تومان حقوق می‌گیرند اما من هنوز هیچ پولی از باشگاه نگرفته‌ام .

چه شعارهایی در استیل‌آذین سر می‌دهی؟

من بازیکنان را تشویق می‌کنم؛ کریمی جادوگر، کعبی آتیش‌پاره و... البته من  تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم به بازیکنان حریف توهین یا بی‌حرمتی کنم.

این پلاکاردی که  همراهت آوردی چیست؟

روی این پلاکارد عکس ناصر میرزایی اسطوره فوتبال لرستان است که فعلاً در بستر بیماری است و کسی از او سراغی نمی‌گیرد. ناصر میرزایی زمانی در راه‌آهن، تراکتورسازی و منتخب لرستان بازی و مربیگری کرد و الان چشم‌انتظار محبت فوتبالی‌هاست. من از آقای هدایتی می‌خواهم به این اسطوره لرستانی کمک کند. کاش استیل به خرم‌آباد برود قول می‌دهم 30 هزار خرم‌آبادی حامی آن باشند.

راستی تو هنرپیشه هم هستی ؟

بله من در سریال جدید آقای کمال تبریزی بازی کردم. اصلا از خرم آباد به عشق هنرپیشه شدن آمدم تهران و در این مدت در 4 فیلم هم بازی کردم. فکر می کنم پیشرفتم خیلی خوب بوده. من عاشق فیلم های بهروز وثوقی هستم و چهره ام را هم به همین دلیل شبیه نقش های او در آن سال ها کردم که باعث شد خیلی زود مورد توجه باشم و برای فیلم ها دعوت شوم. توجه نود به من خیلی در پیشرفتم کمک کرد.

از هنرپیشه های مرد چه کسی را دوست داری؟

این که گفتن ندارد ؛ بهروز دیگر.

منظورم هنرپیشه های بعد از انقلاب بود

خدابیامرز خسرو شکیبایی ، آقای پرویز پرستویی و دادادش گلم آقای حامد بهداد.

و نقشی بوده که دوست داشته باشی جای این ها بازی کنی؟

البته من دوست دارم جای خودم باشم. وثوقی راد!اما نقش آقای شکیبایی در فیلم هامون را خیلی دوست دارم. البته شهاب حسینی هم در دلشکسته بی نظیر بود. خیلی دوست داشتم جای او بودم.

فکر می کنی بتوانی هنرپیشه موفقی باشی؟

به احتمال 90 درصد من تا یکسال آینده یک هنرپیشه مردمی و محبوب می شوم آن هم نه بر اساس تخیل.الگوی من بزرگانی مثل آقا تختی ، علی پروین و محمد علی فردین هستند برای همین می توانم با اخلاق ورزشکاری یک ستاره محبوب در سینما باشم.

برای این کار ممکن است مجبور باشی چهره ات را عوض کنی؟

اشکالی ندارد . من فعلا باید به سینما با این چهره معرفی می شدم و برای رسیدن به سینما از این تیپ استفاده کردم و به لطف حضور در ورزشگاه در پایتخت به خواسته ام رسیدم. من سالها در لرستان این کار را می کردم اصلا کسی نگاهم هم نمی کرد اما اینجا خیلی زود چهره شدم.هنرپیشه مورد علاقه ام هم در فیلم های مختلف ، از چهره های متفاوتی استفاده می کرد. الان هم تقریبا همه چهره او را تقلید می کنند پس برای من هم مشکلی پیش نمی آید. من این قدر عاشق بازی او هستم که به عشقش رفتم چهارراه سیروس در محله ای که زندگی می کرد یک اتاق رهن کردم 2 میلیون و آنجا زندگی می کنم.