سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

منصور ابراهیم زاده پس از صعود تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از مربیان تیم ملی درخواست کرد تا از دو بازیکن ملی‌پوش این تیم استفاده نکند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از تساوی یک بر یک برابر پوهانگ استیلرز در کره جنوبی و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا،ما با این باور که موفق می‌شویم، پا به این میدان گذاشتیم و علی‌رغم اینکه بعضی‌ها به موفقیت ما باور نداشتند، ما این کار را کردیم.

وی با بیان این که پوهانگ را به خوبی آنالیز کرده بودیم، گفت: از ابتدا، بازی را بسته شروع کردیم و در ادامه با شناخت بیشتر پوهانگ، برنامه‌های خود را اجرا کردیم. در دقیقه 11 روی حرکت اشتباه خودمان و کار تاکتیکی پوهانگ، گل دریافت کردیم اما رفته رفته تغییرات مد نظرمان را ایجاد کردیم و بهتر شدیم.

ابراهیم زاده با بیان اینکه چیزی برای از دست دادن نداشتیم، گفت: نیمه دوم مسلط‌تر بازی کردیم. در صحنه گلی که به ثمر رساندیم، دروازه‌بان پوهانگ مغرور عمل کرد و با کار خوب بازیکنان‌مان گل تساوی را به ثمر رساندیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که پس از صعود چه احساسی دارد، گفت: من احساسم را پس از صعود به جام باشگاه‌های جهان بیان می‌کنم. کار سخت و مشکلی است ولی هیچ چیز سخت و مشکل غیر ممکن نیست. این کار، مربی آبدیده و بازیکنان پرتلاش می‌خواهد.

ابراهیم زاده در رابطه با دیدار ذوب آهن با برنده تیم‌های الهلال عربستان و الغرافه قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سبک بازی تیم‌های شرق با غرب آسیا تفاوت می‌کند. دو تیم با یک سبک بازی نمی‌کنند ولی ما با شناخت بهتر و آماده‌تر مقابل هر کدام از این حریفان حضور پیدا خواهیم کرد. هدف ما حضور در جام باشگاه‌های جهان است که تنها با قهرمانی در لیگ آسیا اتفاق می‌افتد. امیدوارم فوتبال آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ذوب آهن با درخواست از فدراسیون فوتبال برای همکاری هرچه بیشتر با این تیم گفت: می‌دانم که تیم ملی در رقابت‌های غرب آسیا حضور دارد و تیم امید نیز مسابقه‌هایی را پیش رو دارد اما به دلیل شرایط ویژه و حساس ذوب آهن و با توجه به اینکه روز 14 مهر باید در مرحله نیمه نهایی به دیدار حریف‌مان برویم، از فدراسیون فوتبال درخواست دارم که اجازه دهند دو بازیکن ملی‌پوش ما در این دو هفته با ما باشند.

ابراهیم زاده گفت: رجب‌زاده مصدوم است و دو بازیکن ما دو اخطاره هستند. از مربیان تیم ملی درخواست می‌کنم که دو بازیکن از باشگاه‌های دیگر به تیم ملی دعوت کنند تا ما بتوانیم از خلعتبری و حدادی‌فر نهایت استفاده را ببریم.

وی به حضور افشین قطبی در رختکن ذوب آهن پس از دیدار رفت با پوهانگ استیلرز اشاره کرد و گفت: پس از این دیدار قطبی به همراه منصوریان، رشیدی و عزیز محمدی، در رختکن تیم ذوب آهن حاضر شد و به ما گفت که اگر به مرحله بعد صعود کنید، بازیکنی از تیم ذوب آهن به تیم ملی دعوت نخواهد شد تا تیم شما قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا بجنگد اما برای من جای تعجب دارد که چرا دو بازیکن ما برای رقابت‌های غرب آسیا دعوت شده‌اند و مربیان تیم ملی اصرار به حضور آن‌ها دارند.

وی ادامه داد: از مردم درخواست می‌کنم که ما را دعا کنند و از کلیه رسانه‌ها می‌خواهم که تلاش بازیکنان و باشگاه ذوب آهن را به ثبت برسانند.