سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

حسن روشن ، بازیکن سابق استقلال تهران ، در گفتگویی گفت : علی فتح الله زاده ، به هیچ عنوان مدرک دکترا از دانشگاه بتفورد انگلیس ندارد و درباره این موضوع ، یا به مردم و سازمان تربیت بدنی دروغ گفته و یا مدرک جعلی برای خود فراهم کرده است .

وی در بیان علت اظهارات خود تصریح کرد : اگر فتح الله زاده این مدرک را دارد ، در مطبوعات به چاپ برساند و اگر این مدارک موجود است ، بگوید در چه مقطعی به انگلیس رفته و تا دکترا ، در دانشگاه بتفورد درس خوانده است .

روشن تاکید کرد : درباره فتح الله زاده حقیقت را گفتم ؛ از رفتن به زندان همچنین شکایت نمی ترسم ؛ چون کسی که دستش به جایی بند نیست ، شکایت می کند و شکایت هم نوعی احترام به قانون است و از احترام به قانون ، خوشحال می شود .

رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال گفت : اظهارت فتح الله زاده در برنامه 90 ، نوعی دروغ و همچنین گول زدن مردم برای گرفتن پست و سمت است ؛ چون با این دکترا می تواند از سرپرست به مدیر عامل تبدیل شود .

وی ادامه داد : فتح الله زاده برای ادامه کار ، صلاحیت ندارد ، چون به همه مردم و مسئولان دروغ گفته است .

رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال ، درباره کمپ استقلال در کیاشهر گفت : شخصی به نام مهندس فروزنده ، زمین زیادی را در کیاشهر به فتح الله زاده به صورت مجانی داد تا کمپ استقلال در آن تاسیس شود و زمین های اطراف این کمپ ، به واسطه این کار پر رونق شود ؛ ولی فتح الله زاده زمین را به نام معاون خود موسوی زنوز کرد تا افزون بر این آنکه ردی از خود به جای نگذارد ، با زمین خواری و کلاهبرداری ، این زمین عالی را از چنگ استقلال در آورد .

روشن افزود : این زمین متعلق به باشگاه است و اینکه فتح الله زاده این زمین مرغوب را برای خود بردارد ، کلاه برداری از استقلال و مردم است و حاضرم این موضوع را ثابت کنم .

رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال تصریح کرد : فتح الله زاده زمین خواری کرده است و باید زمین مورد نظر به نام باشگاه استقلال شود .

وی تصریح کرد : 15 سال قبل ، وقتی فتح الله زاده فرهاد مجیدی را به خارج ترانسفر کرد ، 200 هزار مارک از آقای خشایار محسنی مدیر تیم دی استردا گرفت ؛ ولی این مبلغ در حساب های استقلال درج نشده است و به هیچ عنوان مشخص نیست این پول کجا رفته است و فتح الله زاده باید درباره این پول توضیح دهد .

روشن تاکید کرد : خوشحال می شوم برای استقلال به زندان بروم و اگر ادعاهای خود را ثابت نکنم ، بهترین جا برای من پشت میله هاست .

وی افزود : قبول دارم فتح الله زاده سال هاست به باکو می رود و هزینه می کند تا مدرک بگیرد ، ولی در چه موقعی وی به انگلیس رفته و مدرک گرفته است . خیلی از دانشگاه های باکو ، مصر و لندن در ازای پول مدرک می دهند .

بازیکن سابق استقلال تهران گفت : اگر وی مدرکی مبنی بر اینکه به لندن رفته است ، نداشته باشد ، نشان دهنده آن است که با پول مدرک خریده است .

وی گفت : این فرد 15 سال قبل ، با موتور ، آگهی پخش می کرد ، چطور ممکن است که در عرض این مدت ، این همه ثروت جمع کرده باشد . البته استقلال همیشه بدهکار است و نمی دانم چطور این همه پول جمع کرده است .