سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

  در روزهای گرم تابستانی و اواخر بهار، استفاده از یک عطر خنک و فانتزی توصیه می‌شود. بورژوا یکی از این عطرها را با قیمتی باورنکردنی در حجم 80 میلی‌لیتر طراحی و معرفی کرده است. Glamour Fantasy در سال 2013 معرفی شده و بوی شاد و باطراوتی دارد. روی بطری خوش‌دست این عطر، یک پاپیون صورتی‌رنگ با نقاط سفید کار شده و این عطر را دخترانه‌تر کرده است. گلامور فنتزی برای استفاده‌های به‌اصطلاح دم‌دستی یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. 

 

نت آغازی

 

 

تمشک قرمز یکی از میوه‌های ترش‌مزه است که ترکیب عطر را میوه‌ای و ترش و شیرین می‌کند. طراوت، تازگی و شادابی از نتایج استشمام بوی تمشک است.

 

 

آلبالو بوی شیرینی دارد و طراوت و تازگی را به رایحه‌ی عطرها اضافه می‌کند. این نت میوه‌ای بیشتر در عطرهای خنک، بهاری و تابستانی استفاده می‌شود. بوی آلبالو نسبت به گیلاس، شیرینی کمتری را منتقل می‌کند.

نت‌های میانی

 

 

گل یاسمین عطر و بوی شیرین گیاهی و درعین‌حال حیوانی دارد. تقویت حافظه، کنترل احساسات، آرامش و ایجاد انرژی مثبت از نتایج استشمام بوی گل یاسمین هستند.

 

 

اسانس توت‌فرنگی با بوی شیرین و خنکش، باعث نشاط و شادابی می‌شود.

نت پایانی

 

 

گیاه پاتچولی که با نام نعناع هندی هم شناخته می‌شود، از خانواده‌ی گیاه نعناع است. این گیاه بوی شیرین و تندی شبیه به چوب دارد. استشمام بوی پاتچولی ناراحتی، افسردگی و بدخلقی را از فرد دور کرده و جرئت و شجاعت ویژه‌ای به او می‌دهد.