سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اذعان به اینکه استقلال در مصاف با تیمش به دنبال جبران نتیجه خواهد بود، این دیدار را یکی از حساس ترین مسابقه های تیمش دانست.

بیژن ذوالفقارنسب ضمن بیان این مطلب افزود: بازی مقابل استقلال یکی از حساس ترین دیدارهای ما در نیم فصل نخست لیگ برتر است که تاثیری بسزا در روند نتیجه گیری ذوب آهن خواهد داشت. تلاش ما بر این است تا در این بازی خانگی ضمن ارائه بازی قابل به نتیجه ای مطلوب دست یابیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن، استقلال را تیمی قدرتمند خواند که متاثر از پاره ای از مشکلات در فصل جاری به نتایجی نامطلوب دست یافته است. وی با اذعان به این نکته افزود: استقلال هم مانند تمام تیم های لیگ برتری نقاط ضعف و قوتی دارد که با استفاده از کاستی های این تیم به دنبال نتیجه مورد نظر خود خواهیم بود.

وی با اشاره به بازی خوب تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، گفت: تیم ما ظرفیت های خوبی دارد. بازیکنان جوانی در تیم ذوب آهن حضور دارند که با انگیزه بالا درصدد بروز توانایی های خود هستند. بازی مقابل استقلال و پرسپولیس فرصت مناسبی برای آنهاست تا قابلیت های خود را نشان دهند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: استقلال قطعا به دنبال شکست در بازی هفته گذشته مقابل پاس همدان در بازی روز جمعه مقابل ما به فکر جبران نتیجه و کسب برتری است، البته این از انگیزه ما کم نمی کند و با انگیزه به مصاف استقلال خواهیم رفت.

ذوالفقارنسب مهمترین هدف تیمش را صعود به رده های میانی جدول عنوان کرد و افزود: برای ما تعطیلات نیم فصل فرصت مناسبی است تا کاستی ها و نقاط ضعف خود را برطرف سازیم. قطعا در نیم فصل دوم ضمن ارائه بازی قابل قبول و ارتقا در زمینه کیفی به کسب امتیازات لازم می اندیشیم.

وی ادامه داد: ما برای رسیدن به اوج توانایی تیمی نیاز به کار زیاد داریم. در تیم ما بازیکنان جوان و با انگیزه ای هستند که قابلیت و توانایی آنها بیش این است. باید از این پتانسیل بهره لازم را ببریم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با تاکید بر اینکه نمی توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند بازی قابل قبولی را مقابل استقلال به نمایش بگذارد.