سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

جدال پرسپولیس و صباباتری در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور هم یک دربی تهرانی است که این بار شاید حساس تر از نبرد سرخابی ها در هفه دهم لیگ برتر باشد.

 حساسیت این بازی از آن جهت است که می تواند تاثیری مستقیم در قهرمانی نیم فصل لیگ برتر داشته باشد. شکست یا تساوی پرسپولیس به منزله دور شدن این تیم از عنوانی است که تا همین هفته پانزدهم در اختیارش بوده و احتمال دارد در پایان نیم فصل به سپاهان برسد. پس با این شرایط پرسپولیس باید صباباتری را شکست دهد و آماده نبرد حساس نیم فصل نخست شود که قرار است روز هشتم دیماه در اصفهان و مقابل سپاهان برگزار شود.

درخصوص صباباتری هم باید گفت این تیم با وجود شروع خوب در لیگ برتر در ادامه مسابقات فراز و نشیب زیادی داشته است تا جائیکه درهفته پانزدهم لیگ برتر به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد. این بازی برای صباباتری از همان بازی های 6 امتیازی است که در صورت پیروزی در آن شانس قهرمانی این تیم افزایش می یابد. 

در دیدار روز جمعه الونگ الونگ به علت مصدومیت در ترکیب پرسپولیس غایب است و مرتضی کاشی، فریدون فضلی. ابوالفضل حاجی زاده نمی توانند صباباتری را همراهی کنند.

دکتر بر بالین استقلال
پیش از بازی پرسپولیس - صباباتری، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان استقلال به دیدار ذوب آهن می رود. این دومین بازی فیروز کریمی با استقلال است. پس از شکست مقابل پاس همدان این بار حتما استقلال از دیدار مقابل ذوب آهن پیروزی می خواهد، ذوب آهنی که با آمدن دکتر بیژن ذوالفقارنسب احیا شده است و دیگر تیم قعرجدولی ابتدای فصل نیست.

تقابل این دو تیم اگر با نتیجه گرایی توام نشود می تواند یک بازی تماشایی باشد برای دو تیمی که امسال دور از انتظار بازی کرده اند و هر دو به دنبال جبران هستند. استقلال در این مسابقه بازیکن محروم ندارد اما علیزاده را به علت مصدومیت دراختیار نخواهد داشت. درتیم ذوب آهن نیزعلی احمدی محروم است و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

شاید آخرین بازی دایی باشد
دایی و سایپا این هفته درمشهد میهمان ابومسلم هستند. ثامن مشهد این بار شاید نقطه پایان همکاری آنها باشد. اگر سایپا بازهم ناکام بماند شاید دیگر صبر مدیران سایپا هم لبریز شود و عذر دایی را بخواهند که می خواهد بجنگد و قصد استعفا ندارد. دایی به خوبی این را می داند و تیمش را تجهیز کرده تا مقابل ابومسلم که با آمدن مظلومی خوب تر از قبل بازی می کند نتیجه بگیرد.

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر به شرح زیر است :
جمعه - 16/9/86
* پیکان تهران - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 14، ورزشگاه ایران خودرو
* راه آهن تهران - مس کرمان، ساعت 14، ورزشگاه اکباتان تهران
* ابومسلم مشهد - سایپا تهران، ساعت 14، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
* پگاه گیلان - برق شیراز، ساعت 14، ورزشگاه عضدی رشت
* پاس همدان - استقلال اهواز، ساعت 14، ورزشگاه قدس همدان
* مقاومت سپاسی شیراز- ملوان بندرانزلی، ساعت 14، ورزشگاه حافشیه شیراز
* ذوب آهن - استقلال تهران، ساعت 14، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* پرسپولیس تهران - صباباتری تهران، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی تهران