سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

لیگ برتر

جام خلیج فارس

یکشنبه 3 شهریور ماه 1392

ساعت 19:10

ورزشگاه آزادی

تماشاگر :15 هزار نفر

اخطار : جواد نکونام - پژمان منتظری- فرهاد مجیدی- سامان آقا زمانی

اخراج : سامان آقا زمانی 

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، پژمان نوری (سیاوش اکبرپور 55) ، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، فردین عابدینی( عمران زاده 57)، محمد قاضی و محمدمهدی نظری( فرهاد مجیدی 46)

سرمربی : امیر قلعه نویی

ترکیب سورینت: 

وحید طالب‌لو- رامین رضائیان- ابراهیم کریمی- پیروز قربانی- حامد زمانی- سامان آقازمانی- فرزاد آشوبی(مجتبی شیری 82)- حسین پاشایی( بهنام برزای 46)- رضا خالقی‌فر(رضا عظیمی 86) - بهادر عبدی- امین منوچهری

گل :

 
دقیقه 13: محمد قاضی 

دقیقه 53: بهادر عبدی 


دقیقه 66: ساموئل 


دقیقه 86: جواد نکونام 

شرح گل :

استقلال یک -صفر راه آهن سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت راست روی سر محمد قاضی نشست و این بازیکن توپ را به زیبایی به گوشه ی دروازه فرستاد تا طالب لو فقط نظاره گر باشد


استقلال یک - یک راه آهن: روی ضد حمله راه اهنی ها با یک حرکت ترکیبی فوق العاده توپ را به برزای فرستادند و او با یک پاس رو به بیرون عبدی را در مقابل دروازه ی خالی قرار داد. 


 استقلال دو- یک راه آهن: سانتر اکبرپور از سمت راست در حالی که همه به هوای افساید ایستاده بودند به عمران زاده رسید و این بازیکن با سر توپ را به ساموئل رساند و دروازه ی خالی توسط شماره 3 آبی ها باز شد.


استقلال 3- یک راه آهن: جواد نکونام ضربه ی پنالتی را بر خلاف جهت حرکت طالب لو به گل سوم تبدیل کرد. 

شرح بازی نیمه‌ی نخست :

 استقلال با اینکه روز چهارشنبه بازی سنگینی با بوریرام داشت اما از ابتدا مالک توپ بود پاداش بازی خوبش را نیز با گل زیبای قاضی گرفت. تیم منصور ابراهیم زاده در این دقایق اصلا امیدوار کننده نبوده است.


در ادامه ی دیدار بازی اکثرا در میانه میدان و درگیرانه پیگیری شد و دو تیم موقعیت چندانی برای راهیابی به دروازه ها نداشتند. 

شرح نیمه‌ی دوم :


در نیمه ی دوم راه آهنی ها دگرگون شدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در دقیقه 53 نیز عبدی با گلش بازی را به تساوی کشاند. مصدومیت عابدینی نیز باعث شد قلعه نویی  تا دقیقه 57 هر سه تعویض خود را انجام دهد. 


راه آهنی بعد از گل به عقب نشستند و آبی پوشان باز هم از روی ارسال از جناحین به گل رسیدند.  

دقایق حساس :

دقیقه 5: سانتر بازیکنان راه آهن از سمت راست به رضاییان رسید و ضربه ی سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت


دقیقه 19: ضربه ی محکم نوری از پشت محوطه ی جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت


دقیقه 31: پاس رو به بیرون فردین عابدینی به قاضی رسید و این بازیکن با پای چپ ضربه اش را زد که طالب لو درازکش توپ را گرفت.


دقیقه 85: حرکت زیبای مجیدی در داخل محوطه ی جریمه منجر به خطای پنالتی شد. مجیدی چند بازیکن را به هم ریخت و ترکی بر خلاف بار قبل که به مجیدی کارت داده بود پنالتی اعلام کرد.


اتفاق ویژه:


در پایان مسابقه تماشاگران استقلال با شعار های کنایه آمیزی خواستار برگشت علی کریمی به تیم سابقش شدند 


امیر قلعه نویی نیز در لحظه ای که بازی متوقف شده بود مشغول خواندن کد روی توپ بود!


بهترین بازیکن:

جی لوید ساموئل در پایان مسابقه به انتخاب کی روش به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.