سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

قـــــــــــــــهرمانی تـــاج کبیر آسیا مبارک ...

در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر تیم فولاد خوزستان از ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز و در حضور 15 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم استقلال رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان پایتخت یک هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان لیگ شوند.

جواد نکونام در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد.

مهدی نوری در دقیقه 30 ضربه پنالتی فولاد را از دست داد. ضربه این بازیکن به بیرون از دروازه زده شد.

محسن ترکی به ایوب کلانتری،عبدالله کرمی و آرش افشین از فولاد  و مهدی رحمتی و جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

با این برد استقلال 67 امتیازی و قهرمان شد.این سومین قهرمانی استقلال در لیگ برتر است.

پیش از این آبی‌پوشان در فصل‌های 84-85 و 87-88 به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسیده بودند. هر سه قهرمانی استقلال با سرمربیگری قلعه‌نویی به دست آمده است.

امیر قلعه  نویی پیش از این گفته بود با قهرمانی در اهواز در این شهر نماز شکر را برپا می کند.

فولاد خوزستان 55 امتیازی هم در رده چهارم  باقی‌ ماند.

ترکیب فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی( از دقیقه 66 ایوب والی)، مهرداد جماعتی، مهدی امیرآبادی، مهدی نوری، شهاب کرمی( از دقیقه 59 سروش رفیعی)، ایوب کلانتری( از دقیقه 80 اسماعیل شریفات)، بختیار رحمانی، لوسیانو پریه‌را، آرش افشین و لندرو پادووانی.

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، علی حمودی، حنیف عمران‌‌زاده،‌خسرو حیدری، پژمان منتظری، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده، ساموئل( از دقیقه 72 آرش برهانی)، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور (89- حسن اشجاری)و فرهاد مجیدی( از دقیقه 64 فرزاد حاتمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

این گزارش بیشتر تصویریه 

انقد خوشحالم حال نوشتن ندارم 

فقط ایکاش پرسپولیس هم قهرمان میشد جام تو تهران میموند کامل و هیچی به اصفهانیا نمیرسید

استقلالی ها در صف بلیط

حضور روحانیون در ورزشگاه

کنترل شهاب کرمی توسط علی حمودی

اخطار به آرش افشین

پرواز بلند سید

بازی خوب سیاوش

انجام پنالتی توسط سید استقلالی

رفتن پنالتی به اوت

ساموئل و پژمان منتظری

طرفدارای فولاد 

طرفدارای استقلال

نتیجه بازی در دقیقه 70

مسجل شدن قهرمانی

خوشحالی امیر

خوشحالی حاجی

هوادارای با وفای اهوازی حدود 10 هزار نفر بودن از 15 هزار نفر استادیوم

اینم عمو مدد زحمتکش

سنگ باران فولادی ها

شکستن سر های استقلالی ها فدای سرت سالار

غروب فولاد در اهواز

و درخشش فرهاد

حلقه اتحاد لشکر آبی

حلقه اتحاد فولاد

هنگام قرائت قرآن


خوش و بش فرهاد و فرکی

هاشم هم عالی بود در دفاع

بازی عالی مجتبی

هدر دادن تک به تک توسط فرهاد

مصدومیت داداش سیا

خسرو و رحمتی عالی عالی عالی

فرهاد و ایوب والی

جشن و شادی

زننده گل قهرمانی

خوزستان آبیتتتتتتتتتتتتته

فرهاد بعد از قهرمانی

نماز قهرمانی

گرفتن پنالتی

لحظه پنالتی

گلزنی نکونام

فرار خسرو

لحظه با شکوه قهرمانی

حلقه شادی

فرهاد محبوب

فرهاد هیکلی

ساموئل فوق العاده

خطای سید

هواداری از روی نور افکن

ساموئل بسیار باهوش

فرهاد و عبدالله کرمی

مهدی امیر آبادی و ساموئل

جباری فرهاد نکونام  سه تفنگدار ارتش آبی

به خوشحالی هاشم دقت کنییییییییییییید

حنیف عمران‌زاده پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، گفت: بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم که با این پیروزی گام بزرگی برداشتیم. با حمایت هواداران 3 امتیاز حساس را گرفتیم.وی درباره شایعه حضورش در پرسپولیس، اظهار داشت: می‌خواستم خودشان را ببینم! کسی دلش می‌آید این هواداران را رها کند؟ من اولین نفری هستم که با استقلال تمدید می‌کنم.

 

خسرو حیدری پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستیم پیش از بازی آخر 3 امتیاز را کسب و قهرمانی خود را مسجل کنیم.وی ادامه داد: بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت دارند و با این شرایط می توانند کمی استراحت کنند.حیدری گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم و باید اعلام کنم که فصل آینده هم در استقلال می‌مانم.

 میرشاد ماجدی پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم قهرمان شدیم، این قهرمانی را به خانواده شهدا و هواداران استقلال تقدیم می‌کنیم.وی در مورد اینکه شایعه شده بود فولاد شل بازی می‌کند، گفت: متاسفانه در برخی رسانه‌های ما باب شده که بدون تفکر مسائلی را عنوان می‌کنند و خودشان می‌برند و می‌دوزند. چرا فولاد باید شل بازی کند؟ این تیم برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگید و ما هم می‌خواستیم قهرمانی شویم، بازی زیبایی از هر دو تیم دیدیم و موقعیت‌های زیادی خلق شد. در نهایت ما پیروز شدیم.

امیر قلعه‌نویی پس از عنوان قهرمانی استقلال در لیگ برتر، گفت: فراز و نشیب زیادی داشتیم اما خدا کمک‌مان کرد از همه بچه‌ها و مردم تشکر می‌کنم.وی ادامه داد: از همه مردم خوزستان تشکر می‌کنم، اهواز شهر خود استقلال است.

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر برابر استقلال در لیگ برتر گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم و توانستیم نتایج همه تلاش‌هایمان را بگیریم. همه آرزوی قهرمانی با استقلال بود که به آن رسیدم و از مردم و هواداران تشکر می‌کنم.وی ادامه داد: مهم این بود که یک تیم باشیم و بعد از اتفاقاتی که افتاد به قهرمانی رسیدیم و نشان دادیم که برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کردیم.

مجید صالح پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه امروز از ما حمایت خوبی در ورزشگاه شد و میهمان‌نوازی خوبی از تیم ما صورت گرفت و به هیچ عنوان احساس غربت نکردیم.وی افزود: من یک خاطره بد با تیم ذوب آهن در اینجا داشتم که خوشبختانه با کسب عنوان قهرمانی لیگ‌برتر با تیم استقلال همه چیز را فراموش کردم.مربی تیم استقلال افزود: واقعا در این سی و سه هفته با تمام توان بازیکنان تلاش کردند و به آنان خسته نباشید می‌گویم. کمترین گل خورده را در طول فصل داشتیم هر چند که ما یک بازی آخر نیز مقابل داماش داریم.صالح در پایان گفت: واقعا بچه‌های ما با تمام مشکلات اقتصادی‌ای که برای تیم حاکم بود همت کردند تا در بازی امروز عنوان قهرمانی را کسب کردند. از همین لحظه به بازی داماش فکر می‌کنیم.