سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

سلام بر شما رزمندگان پرتلاش و خستگی ناپذیر فلسطینی، سلام بر شما که گوهرتان به سوهان سختی‎ها و مرارت‎ها صیقل خورده است، سلام بر عزت و اقتدارتان، مبارک باد بر شما تلاش ارزنده‎تان، مبارک باد بر شما ایمان قوی و همت بلندتان.

چه روز شیرینی بود آن روز که خرمشهر آزاد شد،رشید رشید احمد: رشید جان، میگم من تو شهرم و همه نیروها تو شهر اومدن اسیر و پناهنده شدن. مفهوم شد؟

احمد جان! بله، بله، من فهمیدم چی گفتید. میگید من تو شهرم و کلیه نیروها پناهنده شدن!

رشید رشید احمد: رشید جان. بله، بله. تو شهر خرمشهر تا چند لحظه پیش تظاهرات بود. تظاهرات بود و کلیه اسرا یاحسین گفتند و الله اکبرو تسلیم میشدن. خب مفهوم شد؟

احمد احمد رشید: بله، بله فهمیدیم تشکر آقا، الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر. همه چیو فهمیدیم.

رشید رشید احمد: رشید جان خداوند خرمشهر و آزادش کرد، آزادش کرد.

آیا میشود ندای پاک آزادی قدس روزی گوش زمان را پر کند و احمدها و رشیدهایی که در چنگال جنایتکاران گرفتاراند آزادی قدس را بشارت دهند.

احمد احمد رشید: سلام بر شما رزمندگان پرتلاش و خستگی ناپذیر فلسطینی، سلام بر شما که گوهرتان به سوهان سختیها و مرارتها صیقل خورده است، سلام بر شما اسوههای صبر و پایداری، سلام بر شما و سلام بر عزت و اقتدارتان، مبارک باد بر شما تلاش ارزندهتان، مبارک باد بر شما ایمان قوی و همت بلندتان.

میشود،خدا لطفش را شامل مان کند، شاید به همین زودی ما هم در بی سیم ها فریاد بزنیم: احمد احمد رشید: آقا جان الله اکبر الله اکبر قدس آزاد شد 

ما الآن تو شهریم نماز ظهر مسجدالاقصی

احمد پیام تو کاملا دریافت شد، به امید پیروزی واقعی بر استکبار جهانی.

چه سیاهند دلهایی که نمیسوزند از اینهمه شرارت

خداوندا، چگونه بنگریم برادرانمان را در بندهای آتشین ظلم اسرائیل و فریاد بر نیاوریم؟ چگونه باور کنیم هجوم جنایتکاران را به حصار ارزشها و صورت نخراشیم؟ چگونه چشم باز کنیم به دیدن مادران داغدیده فلسطینی که نه از دست رفتن فرزند را، بلکه از دست رفتن عقایدشان را به سوگ نشسته اند و دم نزنیم؟

راهپیمایی روز قدس در تهران

چه سیاهند دلهایی که نمیسوزند از اینهمه شرارت و چه پا کند دلهایی که در اوج این همه مظلومیت باز هم از نور ایمان و عشق به خدا لبریزند.

روز قدس، روز شکستن سد بیتفاوتی و جاری شدن سیل خروشان مسلمانان و پاک شدن زمین از فساد و نابرابری است، گرامی باد این روز بزرگ و گرامی باد همدلی و هوشیاری مسلمانان.

 

ای قدس پاک، روز پیروزیت نزدیک است

خواهد رسید روزی که بیت المقدس پیراهن عزت و اقتدار بر تن کند و نغمه خوش آزادیش در جهان بپیچد، روزی که شکوفههای امید و ایمان از تمام دیوارهای بیت المقدس و عطر خوش پیروزی همه جا را پر سازد، روزی که چشمان مسلمانان از اشک شادی ریخته، تمام دنیا را چراغان کند، آن روزی که دلهای مشتاق مسلمان برگرد قبله اول خواهد گشت و نوای یکدلی مسلمانی سرخواهد داد،

ای قدس، ای سرزمین مقدس، نوای قدسی لااله الااللّه از عمق تاریخ بودنت به گوش میرسد، عطر جان بخش توحید از آن روز که خداوند تو را به ابراهیم مژده داد، در تو پیچید، قدسیان از آسمان نورانیت ستارههای معنویت میچینند

سلام بر تو آن روز که اولین پیامبر توحید را در خود جا دادی، سلام بر تو آن روز که مأوای عروج پیامبر ما بودی و سلام بر تو که اینک لاله زار سینه سرخان آزادگی و شاهدان شهیدی.

خدا پشتیبان مبارزه تان است و مژده دهنده پیروزیتان است

ای مسلمانان، ای آزادگان جهان، آسوده منشینید، کنج راحت و ساحل سلامت اختیار نکنید، چشمان خسته به دست خراب مسپارید، قامت ببندید که دشمن هنوز در کار فتنهگری است، هنوز طوفان سیاه و ظلمانی ستمکاران،

دلهای زلال و سبز یاران مان را به شلاق جور و ستم میکوبد، بجوشید و بخروشید، بایستید که گرمای جان بخش خورشید فجر نزدیک است و دست یافتنی، خدا پشتیبان مبارزه ان است و مژده دهنده پیروزی تان.

ای زاده مقاومت خدا با ماست

آرام بخواب کودکم، چشمهای نگرانت را آسوده بربند، تو زاده جنگ و مقاومتی، دیری نخواهد پایید که زلال آزادی در فلسطین سرسبز جاری شود و نهر خروشان قهر جوانان مسلمان لکههای ظلمانی ستم را بشوید و فلسطین آزاد و مستقل، آشیان کبوتران پیروزی شود

نمایشگاه کارتون بازگشت به خانه در موزه فلسطین

به زودی اشکهای گرمت را دستان مهربان ایمان و امید پاک میکنند و دل خسته و رنجورت را از نسترن شادی و اقاقیای خوشبوی لبریز میسازند، آسوده بخواب کودکم، که خدا با ماست و پیروزی در راه است.

ای سرزمین عیسی روح الله، روح الله مژده پیروزیت را ندا دادهاست

سرزمین مقدس و نورانی فلسطین سالها است که چشمان پرنور خود را به گذر زمان دوخته و هر لحظه بر نورانیت و معنویتش افزوده میشود، هم از آنگاه که ابراهیم خلیل اللّه قدم در این وادی نور و معنی نهاد و وعده الهی بر او رسید که کنعان از آن او خواهد بود و هم زمانی که قدمگاه موسای کلیم اللّه شد و نیز آن روزی که مکان تولد عیسی، روح اللّه و سپس عروج آسمانی او شد، و سرانجام اوج افتخار و عزتش در آن شب نورانی بود که مکان عروج پیامبر عشق و رحمت، محمد حبیب اللّه شد و آشیان پرواز روحانی او همیشه سرزمین فلسطین، سرزمین قدس و نور، عزت و شرف و ایمان و معنویت بود و اینک نیز دیری نخواهد پایید که پرچم های لااله الاّاللّه فراز دیوارهایش را بیاراید.

راهپیمایی روز قدس در تهران

درختان زیتون سالها است که منتظرند تا در شادی آزادی، میوه خود را به دستان پر مهر مسلمانان بسپارند،

سرزمین قدس مدتها است که در انتظار گامهای پر صلابت مسلمانان است، بیت المقدس عمری است چشم به راه آمدن بهار آزادی و پیروزی است، چشم امید همه به سمت مسلمانان خیره شده است، تا سلاح همت و تلاش برگیرند و با پشتوانه ایمان و امید به لطف خدا، به سوی پیروزی پیش روند و پیروزی پر شکوه اسلام را به نظاره بنشینند، گرامی باد روز قدس، روز بیداری ملت اسلامی.

خدایا ، ای پشتیبان ملتهای مسلمان چشمانشان را به نور پیروزی روشن فرما

خداوندا، امروز همه مسلمانان جهان، همه آنان که عشق به تو در سینه شان موج میزند، به پا خاستهاند و ندای توحید و ثنای تو را فریاد میکنند، امروز همه اسلامیان و اسلام دوستان به یاری دین تو برخاسته اند و با چشمانی باز و دیدگان هوشیار، با قلبی که برای خوبیها می تپد و با عزم بلند به نجات اسلام همت گمارده اند.

خداوندا، همیشه تو تنها یار و پشتیبان ملتهای مسلمان بوده ای، امروز در این ماه رحمت و برکت، چشم امید همه مظلومان جهان به لطف توست، چشمانشان را به نور پیروزی روشن فرما.