سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

لیگ برتر باشگاه‌های ایران- جام خلیج‌فارس

استقلال- ذوب‌آهن

دوره دوازدهم- هفته سوم

سه‌شنبه 10 مردادماه 1391- ساعت 22:30

جواد نکونام و فریدون زندی بازیکنان تیم فوتبال استقلال

ورزشگاه آزادی تهران

تماشاگران تیم فوتبال استقلال

تماشاگر : 55 هزار نفر

داور: محسن ترکی

http://u.goal.com/200600/200603hp2.jpg

 کارت زرد: سیاوش اکبرپور

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن

 استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، علی حمودی، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده، فابیو جانواریو(امین منوچهری)، جواد نکونام، امیرحسین صادقی،

     سیاوش اکبرپور، فریدون زندی(رودریگو توزی)، آرش برهانی(میثم بائو)

سرمربی: امیر قلعه‌نوعی

ذوب‌آهن: دارکو بوژوویچ، سعید عبدالله‌پور، محمد صلصالی، فرشاد بهادرانی، سینا عشوری، حمید شفاعت، ابراهیم محمدی، پیام صادقیان، مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی، محسن مسلمان

کارت زرد محسن ترکی داور مسابقه به سیاوش اکبرپور بازیکن تیم فوتبال استقلال

سرمربی: رسول کربکندی

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن

شرح بازی:

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن

استقلال که در بازی قبل در مقابل سایپا رضایت هواداران را اصلا برآورده نکرده بود، در این دیدار به امید یک پیروزی دلچسب همراه با ارایه یک بازی زیبا به میدان آمد. در آن سوی میدان هم ذوبی‌ها با دو شکست یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های فصل خود را با مربی کارکشته خود داشته‌اند.

شادی امین منوچهری بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از به ثمر رساندن تک گل بازی

رسول کربکندی که با به خدمت گرفتن چندین بازیکن سابق خود میانگین سنی تیم را بالا برده است، در این دیدار به امید کسب امتیاز وارد زمین مسابقه شد.

استقلال بیشتر برنامه‌های خود را بر مبنای بازی‌سازی و دوندگی جانواریو پی‌ریزی کرده بود ولی تا دقیقه 33 این طرح نتیجه‌بخش نبود و بازی بدون گل مساوی در جریان بود. از دقیقه 32 به بعد استقلال رو به تاکتیک همیشگی خود یعنی سانتر از جناح راست آورد. جایی که خسرو حیدری با سانترهای دقیق خود موقعیت‌های خوب گلزنی را نصیب  مهاجمان خودی می‌کرد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن

در آن سوی میدان هم کربکندی برنامه تیم خود را بر اساس حرکات مهدی رجب‌زاده و توپ‌رسانی به پیام صادقیان پی‌ریزی کرده بود. نیمه اول آن‌قدر کسل‌کننده بود که اتفاق خاصی بر روی دروازه‌ها رخ نداد و بازی با حساب بدون گل پایان یافت.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن

با شروع نیمه دوم ذوبی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سرانجام اولین موقعیت مسلم گلزنی را توانستند در دقیقه 52 خلق کنند که با واکنش زیبای مهدی رحمتی و البته تیر دروازه این توپ برگشت داده شد.

امیرحسین صادقی بازیکن تیم فوتبال استقلال

شرح گل:

دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن

یک - صفر استقلال: میثم بائو دقایقی پس از ورود به زمین مسابقه با سانتری زیبا از جناح راست امین منوچهری را در موقعیتی مناسب قرار داد تا این مهاجم بلندقامت با ضربه‌ سر دقیق در دقیقه 83 گل اول خود و استقلال را به ثمر برساند.

http://u.goal.com/200500/200590hp2.jpg

اتفاق ویژه:

تماشاگران به شدت امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند و این بار در حالی که استقلال تا دقایق پایانی پیروز بازی نبود تماشاگران شعاری علیه کادر فنی و به سود فرهاد مجیدی سر ندادند. آنها حتی یک شعار جالب حمایتی با این مضمون سر دادند: «ما اهل کوفه نیستیم، امیر تنها بماند!!»