سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

فقط ناصر خان حجازی

متن زیر رو با تمام علاقه ام به ناصر خان نوشتم نظر یادتون نره

اگر تا همین چند ماه پیش از من میپرسیدند که بزرگترین آرزوی تو توی دنیای فوتبال چیه ! میگقتم اینکه ناصر خان دوباره سرمربی استقلال بشه. دو بار این لذت رو درک کرده بودم یه بار تو سالهای 76و77 یه بار هم همین چند سال پیش  که عاشقانه به استادیوم میرفتم و به عشق ناصر خان فریاد میکشیدم و تیم آبی رو تشویق میکردم.

ما گل میخوایم  ما گل میخوایم   اس اس رو با ناصر میخوایم   استقلال باید تو قهرمان شی 

این شیرین ترین شعاری بود که میشد شادمانه بلند فریادش زد .ناصر خان اسطوره آبی ها سرمربی بود و این نهایت آمال امثال من بود که استقلالی شدنشون یه دلیل داشت ! ناصر حجازی 

اما اینکه چون در سرزمین ما هیچ کسی جای خودش نیست و کوتوله ها کفش های بزرگ به پا میکنند مانع ادامه فعالیت ناصر حجازی شدند هوادار های استقلال جلوی دفتر باشگاه بست می نشتند و خواستار ماندن حجازی بودند اما بی نام ونشان های تاریخ با لبخند های شیطانی مقدمات حضور مربی نه چندان انسان فوتبال را در استقلال فراهم می اوردند.

زورگیران حجازی رو از خانه اش بیرون کردند . به هر حال در سرزمین ما همیشه قورباغه ها هفت تیر کش بوده اند و خواسته اند با ادرار در دریا دریا را به نجاست بکشند غافل از اینکه خود را به نجاست میکشند

ناصر خان امسال به لطف فتح الله زاده خویی مدیر فنی باشگاه شد تا در کنار مظلومی و پورحیدری استقلال را به جایگاه واقعی اش در آسیا برسانند استقلال خوب نتیجه گرفت و دوم شد اما هیچ کس خوشحال نشد حتی فتح الله زاده ای که دو بار ناصر را به استقلال آورد و دو بار او را کنار گذاشت تا خود بماند.

حجازی بیمار شد و سیل همبازی ها و شاگردان سابق به عیادت او رفتند حتی قلعه نوعی هم به ملاقات اسطوره رفت تا شاید  از آب گل آلود بیماری بتواند ماهی صید کند اما او نخواهد توانست  فتح الله زاده هم نخواهد توانست سال 78 و قلب درد دوست پول دارش منزوی را دکتر فتح الله زاده فراموش نخواهد کرد سال 78 را زرینچه و برومند و باندشان هم فراموش نخواهند کرد

حجازی رفت تا آبی ها بی اسطوره بمانند تا حجازی کاپلو به خاطره هایمان بپیوندد حجازی رفت تا شاید کوتوله ها فکر کنند که محبوبند و میتوانند زین پس با پول های خود محبوبیت را بخرند

امیر قلعه نوعی را میگویم همان که ناصر هیچ وقت او را نبخشید و هوادارن نیز اورا هیچ وقت نخواهند بخشید او به همه چیز خیانت کرد تا شاید  نامی در میان مردم برای خود دست و پا کند اما او منفور ماند

ناصر حجازی از میان آبی ها رفت تا دیدن دوباره او روی نیمکت آبی ها برایمان یک افسانه شود همانطور که خود او هم افسانه آبی ها بود

این آخرین شعاری بود که من در ورزشگاه آزادی همراه با آبی ها بلند و با اشک هایم فریاد زدم

ناصر حجازی ای گلر طلایی محبوب تاجی ها هستی همیشه

عاشقت میمونم قدر تو رو میدونم نیاد اون روزی که بی تو بمونم

به نقل از ایسنا

امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال که هر دو عنوان قهرمانی مجموعه آبی در تاریخ 11 ساله لیگ برتر در دوره سرمربی‌گری او به دست آمده، به استقلال بازگشت. اعضای حاضر در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال پس از بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداهای سرمربی گری، با رای خود امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب و معرفی کردند.

در حالی که قرار بود نشست هیات مدیره باشگاه استقلال فردا (سه‌شنبه) برگزار شود، امروز (دوشنبه) جلسه فوق‌العاده هیات مدیره در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و امیر قلعه‌نویی با حضور در این نشست برنامه‌هایش را تشریح کرد.

سرمربی جدید استقلال به دعوت احمد رسولی نژاد رییس هیات مدیره باشگاه در این نشست حضور پیدا کرد و اعضای حاضر در نشست پس از شنیدن برنامه‌های قلعه‌نویی، وی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کردند.

امیر قلعه‌نویی طی سه فصل دوری از استقلال، دو بار با تیم فوتبال سپاهان عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد و یک بار نیز با تیم فوتبال تراکتورسازی نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

 

امیر قلعه‌نویی پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید استقلال می‌گوید که نمی‌تواند به استقلال و هوادارانش پاسخ رد دهد.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در نخستین اظهار نظرش پس از قبول سرمربی‌گری این تیم، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: وقتی نام استقلال و پای اعتبار این باشگاه و سربلندی هوادارانش در میان باشد، دیگر درنگ جایز نیست. ضمن اینکه من امیر قلعه‌نویی هرگز نمی‌توانم به استقلال و هوادارانش "نه" بگویم.

وی افزود: من هرچه در زندگی‌ام دارم اول از لطف خدا و ائمه اطهار،‌دوم از دعای خیر مادر و خانواده و سپس از استقلال است. خدمت به این تیم محبوب و مردمی را مایه افتخار خود می‌دانم به همین دلیل وقتی هیات مدیره به من پیشنهاد همکاری داد به تنها چیزی که فکر کردم، استقلال بود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه برای موفقیت استقلال از ثانیه به ثانیه زمان باقی مانده استفاده می‌کنم، تصریح کرد: من برای موفقیت استقلال روی حمایت رسولی نژاد رییس هیات مدیره و سایر اعضا، تلاش بازیکنان و همراهی هواداران حساب باز کرده‌ام و از همین امروز وظیفه خود می‌دانم به صورت شبانه‌روزی تلاش کنم و حتی برای استفاده از ثانیه به ثانیه زمان باقی مانده برنامه و هدف داشته باشم

به نقل از فارس

 

 در حالی که روز گذشته در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اعضای این نشست اعلام کردند روز چهارشنبه تکلیف مدیرعامل و سرمربی این تیم مشخص می شود امروز از ساعت 17 در دفتر احمد رسولی نژاد در وزارت ورزش جلسه هیئت مدیره استقلال با حضور کلیه اعضا و علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین امیر قلعه نویی به عنوان گزینه سرمربیگری برگزار شد.

در این جلسه پس از شنیدن برنامه های امیر قلعه نویی، اعضای هیئت مدیره وی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کردند.

از اوایل هفته جاری رسانه ها حضور قلعه نویی روی نیمکت استقلال را تائید کرده بودند که سرانجام دقایقی پیش این اتفاق نهایی شد.