سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

سورپرایز فینال جام حذفی همین پیراهن سبز خوش رنگی بود که مهدی رحمتی آن را به تن کرده بود .

مهدی رحمتی

اگر شما متولد دهه 60 باشید حتما عکس‌های ابتدای دهه 60 ناصر حجازی با این پیراهن در فروشگاه‌های لوازم ورزشی و عکس ورزشی دیده‌اید. پیراهنی که ناصر حجازی به شدت دوستش می‌داشت پیراهنی که آرام کره جنوبی را به همراه داشت. پیر اهنی با یک پیراهن فرنگی که احتمالا تولید کارخانه پوماست. 

مهدی رحمتی روز گذشته در فینال جام حذفی این پیراهن را برتن کرد و به انگیزه مضاعفی در دروازه استقلال ایستاد و در نهایت هم بازی را با درخشش خود ثبت کرد. مهدی رحمتی بعد از مهار پنالتی دوم شاهین که از دلایل اصلی قهرمانی استقلال بود مدام به آسمان را نشان می‌داد و از ناصر حجازی تشکر می‌کرد. 

 
او بعد از پنالتی یرکوویچ هم وقتی وارد حلقه شادی استقلالی‌ها شد به خاطر ناصر حجازی به شدت اشک ریخت او هم با استقلال فاتح جام شده و هم کری قدیمی‌اش را دوباره از وحید طالب‌لو برده است. 

اگر با خود رحمتی صحبت کنید می‌گوید این لطف خدا و نظر لطف ناصر حجازی بود چیزی که البته خیلی هم بی‌راه نیست. چرا که حجازی علاقه خاصی به سبک دروازه‌بانی مهدی رحمتی داشت.

 
 نکته جالبی که در بین وجود دارد این است که پیراهن ناصر حجازی چندان هم سایز رحمتی نبوده و او در حالی پیراهن را به تن کرده که انگار ناصرخان از او درشت‌تر بوده است که البته این همه ماجرا نیست. ناصر حجازی که اندام ترکه‌ای و کشیده داشت در دورانی که دروازه‌بان‌ها عادت به پوشیدن پیراهن‌های مشکی داشتند با پیراهن‌های رنگی و گشاد لاغری خود را نسبت به سایرین پنهان می‌کرد. او همیشه به شماره 22 و  لباس‌های خوشرنگ و زیبا علاقه داشت و عکس‌های دوران بازیگری او نشانگر سلیقه خاص چهره‌ای است که با کمال تأسف او را در سالی که گذشت از دست دادیم.

 
 کسی که هنوز جایش در بین ما خالی است. یاد روزی که او با این پیراهن می‌درخشید به خیر ...