سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

هر اندازه که این روزها علی فتح الله زاده خویی کنج عزلت گزیده و روزه سکوت اختیار کرده این سردار محمد رویانیان است که بیش از هر زمان دیگری بر صفحه تلویزیون ظاهر می شود و دعوت هیچ روزنامه نگاری را هم بی جواب نمی گذارد.

ریئس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی کشور این روزها چنان از فوتبال نوین صحبت می کند که گویی او نبود که در اولین روزهای حضورش در فوتبال در برنامه 90،امیر حاج رضایی را مرتضی محصص خطاب کرد تا مایه انبساط خاطر ببیندگان تلویزیونی را فراهم آورد. 

Royanian
سردار فاتح داربی حالا برای هواداران پرسپولیس دلبری می کند و از پرسپولیس کهکشانی در سال آینده خبر می دهد. وعده های سردار، پرسپولی رویایی را در ذهن هواداران متبادر می کند و هیچکس به یاد نمی آورد پرسپولیس در جایگاه هفتم جدول است و 13 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.
 هواداران پرسپولیس این روزها آنقدر ذوق زده هستند که نمی خواهند روزهای خوبشان را خراب کنند و به یاد بیاورند تیم محبوب شان سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا جایگاهی ندارد. سردار وعده می دهد و هوادار، تیم رویایی سال آینده اش را تصور می کند. 
آن ها حتی بازیکنان کهکشانی شان را با پیراهن قرمز بر روی مستطیل سبز در ذهن به تصویر می کشند. آن جا که شهاب گردان، پژمان نوری، ادینهو،مهرداد پولادی  و ... لشکر کهکشانی های سردار را تشکیل می دهند. هیچکس نمی خواهد رویایش را خراب کند و از خود بپرسد وعده های سردار تا چه اندازه تحقق می بابند. فعلا که چرخ روزگار به کام مدیر بلند قامت پرسپولیس می چرخد. 
سردار نیز این روزها سعی می کند خود را فوتبالی تر از همیشه نشان دهد و بیش از پیش ازمشاوره مشاور جوانش که هنوز کسی نامش را نمی داند بهره ببرد . او می خواهد به منتقدانش بفهماند مدیر همیشه مدیر است چه در قامت یک سردار نظامی در راهنمایی و رانندگی کشور یا به عنوان ریئس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و چه  در لباس یک مدیر ورزشی.
 اگر ایمون زائد از غیب فرا نمی رسید و فرشته نجات پرسپولیس نمی شد سردار رویانیان هیچگاه این فرصت را نمی یافت تا تصویرش بارها و بارها از سیمای ما پخش شود و صدایش را از رادیو بشنویم که همچون فرماندهی پیروز در جنگ به رجز خوانی برای حریفش بپردازد.
چهره سردار این روزها بیش از هر زمانی در تلویزیون  به نمایش گذاشته می شود.حتی بیش از وقتی که در روزهای آغازین اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها در برنامه فرصت رودروی زنده یاد رضا صفدری می نشست و به مردم وعده می داد با اجرای برنامه یارانه ها روزهای بهتری در انتظارشان است. سردار اما همچنان به وعده هایش ادامه می دهد. دیروز به عنوان کارشناسی اقتصادی به ملتی وعده می داد و امروز در قامت مدیری فوتبالی به هواداران میلیونی پرسپولیس