سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و معاون حقوقی و پارلمانی دولت سید محمد خاتمی اظهار داشت: مراسم افطاری چهارشنبه شب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی ریاست جمهوری سابق مراسمی عادی وهرساله  برای  وزیران و اعضای هیات دولت و همکارن دولت ایشان بوده است.

خبرنگاری در تماس تلفنی با مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و معاون حقوقی و پارلمانی دولت سید محمد خاتمی نظر وی را در باره اینکه  آیا خبر برخی خبرگزاریها و سایت های خبری در خصوص  برگزاری مراسم ضیافت افطاری محمد خاتمی  با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، موسوی خوئینی‌ها، ‌محمدرضا خاتمی، مجید انصاری، محمدعلی ابطحی، اسحاق جهانگیری،‌ معصومه ابتکار در دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (س)درست است یا خیر جویا شد.

"مجید انصاری"درپاسخ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع)  و توصیه همگان به رعایت اخلاق و پرهیز از گناهان کبیره گفت: جناب آقای خاتمی از دوران ریاست جمهوری خود همه ساله درماه مبارک رمضان وزیران، اعضای هیات دولت و دفتر ریاست جمهوری و همکاران دولت و خانواده هایشان را به یک مراسم افطاری در نهاد ریاست جمهوری یا بعد از دوران ریاست جمهوری در محل دفترشان دعوت می کردند.

وی گفت:  این مراسم همه ساله در یک محیط دوستانه، صمیمی  و خصوصی برگزار شده و حضور خبرنگاران در آن مرسوم نبوده است و مراسم امسال نیز همچون سالهای قبل برگزار شده و مراسم وِیژه ای نیز نبوده که خبرنگاران بخواهنددر آن شرکت کنند.

مجید انصاری با بیان اینکه مراسم چهارشنبه شب در محل دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی برگزار شده و برگزاری آن در محل دفتر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) کذب محض می باشد گفت : گرچه بین بیت رفیع حضرت امام خمینی (س) و بیت شریف آیت الله خاتمی  همواره یک ارتباط طبیعی و خویشاوندی  برقرار بوده  و بین یادگار گرامی امام و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی  رفت و آمد خانوادگی وجود داشته اما با این وجود  حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و نیزحضرت آیت الله موسوی خوینی ها که با جناب آقای خاتمی در مجمع روحانیون مرتبط هستند در مراسم افطاری حضور نداشته اند.

وی گفت: متاسفانه برخی از جریانات و صاحبان رسانه  های دورغ پرداز حتی در ماه مبارک رمضان که دروغ از گناهان کبیره و موجب بطلان روزه واقعی می گردد این عادت زشت را ترک نکرده و همچنان به دروغ پردازی مشغول هستند.

انصاری گفت: آنچه مایه تاسف است اینکه برخی جریانات مشکوک و افراطی و انحرافی درصدد عقده گشایی و یا پیاده کردن اهداف شوم خود برای تخریب بیت امام راحل هستند و هراز گاهی با بهانه ای واهی و دروغ و تهمت شاهد اهانت به بیت امام راحل هستیم و این اقدامات جز درراستای اهداف ضد انقلاب توجیه و نتیجه  دیگری نیزندارد.

وی با ابراز تاسف از اینکه این جریانات و رسانه  ها  برخلاف ادعا هایشان به رهنمود ها و توصیه های مقام معظم رهبری بویژه تاکیدات ایشان در خصوص برخورد با دیگران و رعایت اخلاق ، انصاف و عدالت توجهی ندارند  گفت: نه تنها به این توصیه ها توجه نمی شود بلکه به آموزه های دین مبین اسلام مبنی بر پرهیز از گناهان کبیره هم بویژه  در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر توجهی نمی شود.

وی در این گفتگو از مسوولان مربوطه که بسیاری از سایت های اصلاح طلبان را توقیف و فیلتر کرده اند خواست که به این اهانت ها و دروغ ها رسیدگی  و به این اخبار دروغ واکنش لازم را نشان دهند