سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران امروز درحالی برابر پاس همدان شکست خورد که فیروز کریمی نخستین تجربه مربیگری خود را در این تیم پشت سر می گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حاشیه های این دیدار که در نهایت با پیروزی یک بر صفر پاس همدان به پایان رسید، را در زیر می خوانید:

* بر خلاف اظهارات مسئولان استقلال که از حضور همزمان فیروزکریمی و ناصر حجازی روی نیمکت این تیم در بازیهای جام حذفی و لیگ برتر خبر داده بودند، در این بازی کریمی به تنهایی روی نیمکت آبی پوشان نشست و ناصر حجازی مدیر فنی استقلال از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بر عملکرد فنی تیم نظارت داشت.

* پیش از آغاز بازی ناصر حجازی و فیروز کریمی با هم از رختکن خارج شدند اما حجازی به جای نشستن روی نیمکت به جایگاه ویژه ورزشگاه رفت. وی حتی درخواست های مکرر کریمی برای حضور در کنار زمین را نپذیرفت.

* پیش از آغاز بازی هواداران استقلال برای تشویق مدیر فنی و مربیان این تیم اتفاق نظر نداشتند. تعدادی از آنها حجازی را تشویق می کردند و تعدادی دیگر فیروز کریمی را که با ورود این دو به زمین تشویق ها متحدتر شد و هر دوی آنها از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

* جمعی از کودکانی که از مراکز بهزیستی استان تهران برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، از کنار زمین بازی دو تیم را به نظاره نشستند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی علاوه بر ناصر حجازی، کاظم اولیایی و منصور پورحیدری، مدیرعامل و مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان و سهراب بختیاری زاده بازیکن پیشین استقلال حضور داشتند.

* ساکت الهامی مربی تیم فوتبال استقلال نتوانست مجوز حضور در این بازی را از سازمان لیگ دریافت کند و از روی سکوها این دیدار را تماشا کرد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی برای حفظ آرامش تماشاگرانی که پشت نیمکت تیم فوتبال پاس همدان حضور داشتند، تعداد زیادی از ماموران نیروی انتظامی را در این مکان مستقر کردند.

* ناهماهنگی داور و کمک داور بازی در طول مسابقه با اعتراض هواداران استقلال روبرو شد. در دقیقه 50 در حالیکه کمک داور اعلام کرنر کرده بود، داور این تصمیم را نپذیرفت و اعلام ضربه دروازه برای پاس کرد. همین مسئله باعث شد هواداران استقلال نسبت به تصمیم داور معترض شوند.

* هواداران استقلال اعتراض خود نسبت به بازی ضعیف تیمشان را با سوت زدن نشان دادند و بازیکنان تیم خود را متهم به کم کاری کردند که در این بین بعضی از بازیکنان خصوصا آرش برهانی واکنش نامناسبی را به این اعتراضات نشان دادند.

*هواداران تیم فوتبال پاس همدان که با حضور در جایگاه مخصوص هواداران پرسپولیس به تشویق تیمشان می پرداختند تا دقایقی پس از این پیروزی در ورزشگاه ماندند و تیم خود را تشویق کردند. آنها با شعارهایی به حمایت از تیم خود، مربیان و مسئولان باشگاه پرداختند.

* مرادی استاندارهمدان که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود پس از پایان مسابقه وارد زمین شد و مورد تشویق هواداران پاس قرار گرفت.

* ناصر حجازی در پایان بازی از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. وی درزمان ورود به رختکن درخواست هواداران را برای گفتگو با رسانه ها را رد کرد.