عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

اقدامات خشونت آمیز منافقین در اردوگاه اشرف و درگیری آنها با نیروهای عراقی، این گروهک تروریستی را به ادامه سیاست جوسازی علیه دولت منتخب مالکی با هدف تحریک افکار عمومی جهان و جلوگیری از اخراج آنها بر اساس قانون اساسی عراق واداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراق،  نیروهای نظامی عراق در راستای اجرای قانون اساسی این کشور و مقابله با حضور گروه های تروریستی در خاک خود با اقدامات خشونت آمیز گروهک منافقین در اردوگاه اشرف در دیاله روبرو شدند.

اقدامات خشونت آمیز تروریستهای فرقه رجوی از ساعت 4 بامداد به وقت محلی با سلاح سرد، سنگ، بطری و چوب آغاز شد و تا ظهر نیز ادامه داشت پس از آن به وقوع پیوست که نیروهای عراقی قصد داشتند در یک گورستان در داخل اردوگاه اشرف ایست بازرسی ایجاد کنند که با مخالفت منافقین روبرو و در نهایت این امر منجر به درگیری شد.


 
به گفته خبرگزاریها در این درگیری، یکی از منافقین به هلاکت رسید و 12 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین 13 نیروی عراقی از جمله 5 افسر نظامی زخمی شدند هر چند که رسانه های نزدیک به منافقین تعداد کشته شدگان را بیش از 21 نفر اعلام کرده اند و خبر از صدها زخمی داده اند.

این اقدام منافقین در راستای جوسازی علیه دولت عراق و تلاش برای جلوگیری از بسته شدن اردوگاه اشرف قلمداد شده است. گروهک منافقین به این طریق و با مظلوم نمایی سعی دارد افکار عمومی جامعه جهانی را با خود و علیه دولت عراق همراه کند که البته اینگونه مظلوم نمایی ها شگرد امثال رجوی ها است  که هر از چند گاهی  با سوء استفاده از جان چند انسان فریب خورده سعی در مظلوم نمایی و مطرح کردن این گروهک در بین افکار جهانی دارند.

گروهک منافقین که سرکرده های آن مریم و مسعود رجوی  با اقامت در مکانهای امن ،با فریب عده ای انسان ساده لوح  و دادن وعده های دروغین،آنها را جذب اردوگاه اشرف در عراق می کنند و در حالیکه خودشان به خوشگذرانی و عیش و نوش مشغولند این عده از انسانهای ساده لوح بیگناه را قربانی امیال   و هوی و هوس خود می کنند تا گروهکی که سالهاست نابود شده محسوب می شود،بار دیگر مطرح شود.
 
جان انسانها برای امثال رجوها متاعی بی ارزش است که می تواند برای حیات این گروهک  مصرف شود و خود سرکردگان این گروهک تروریستی هرگز روزی را در اشرف اقامت نخواهند کرد . این در حالی است که اخیراً برخی اعضای این گروهک با انتقاد شدید از راحت طلبی های مریم و مسعود رجوی و سوال اساسی از آنها پرسیده اند :
 
اول اینکه : چرا باید عراقی ها را وادار به میزبانی از خود کنیم ؟ چرا اصرار داریم در کشوری بیمانیم که مردم و دولتش نمیخواهند آنجا بمانیم ؟


دوم اینکه : اگر ماندن در اردوگاه اشرف برغم خواست ملت و دولت عراق ضروری است ، چرا مریم و مسعود رجوی از خانه های راحت و امن خود در پاریس و کشورهای دیگر خارج نمیشوند و به اشرف نمی آیند تا در کنار بقیه زندگی کنند ؟

در واقع با وجود همه تلاش هایی که سرکردگان گروهک منافقین برای مظلوم نمایی می کنند ، ویژگی راحت طلبی و عیش و نوش و خوش گذرانی آنها در کشورهای اروپایی صدای بسیاری از نیروهای پادگان اشرف را نیز در آورده است . آنها از خود می پرسند چطور تا زمانیکه صدام دیکتاتور و جانی حاکم عراق بود با او همراه بودیم و حتی در تجاوز به میهن خود او را یاری رساندیم اما حالا که دولتی منتخب ملت عراق بر سر کار آمده است ، باید با او بجنگیم و ... ؟

در هر حال،قانون اساسی عراق اجازه نمی دهد گروه های تروریستی در این کشور حضور داشته باشند و از خاک آن برای آسیب رساندن به همسایگان عراق استفاده کنند و مقامات عراق نیز از جمله "نوری المالکی" نخست وزیر و "هوشیار زیباری" وزیرامور خارجه همواره بر این موضوع تاکید کرده اند که حضور گروهک تروریستی منافقین در عراق بر خلاف قانون اساسی این کشور است.
 
مردم عراق نیز خواهان اخراج منافقین از کشورشان هستند به طوری که در 11 دسامبر سال گذشته میلادی، گروهها و نهادهای جامعه مدنی از استانهای مختلف عراق با برگزاری تظاهراتی در برابر اردوگاه اشرف(عراق جدید) که بیش از 3400 عضو گروهک تروریستی منافقین را در خود جای داده است، از دولت عراق خواستند سازوکارهایی را برای اخراج این افراد از کشورشان وضع کند هر چند که فشارهای بین المللی  دولتهای غربی تا کنون مانع از اخراج  عناصر این گروهک از خاک عراق شده است اما بالاخره روزی خواهد آمد که این فشارها کار ساز نخواهد بود.

گفتنی است،دولت عراق پرونده امنیتی اردوگاه عراق جدید(اشرف) را اوایل سال 2009 از نظامیان آمریکایی تحویل گرفت و نیروی امنیتی ویژه ای برای حمایت از این اردوگاه تشکیل داد؛ حدود 3466 عضو گروهک منافقین در این اردوگاه به سر می برند.
 
گروهک تروریستی منافقین از دهه هشتاد پادگان نظامی اشرف دراستان دیاله (57 کیلومتری شمال شرق بغداد ) را به عنوان مقر خود برگزید.
 
گروهک تروریستی منافقین علاوه بر اقدامات تروریستی علیه ملت ایران در همکاری با رژیم دیکتاتوری بعث و القاعده جنایتهای فراوانی نیز علیه ملت عراق مرتکب شد