سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

مصاحبه دکتر محمود احمدی نژاد با شبکه اسپانیایی که در آن ، "آنا پاستور" خبرنگار زن این شبکه در مقابل وی نشسته بود با حاشیه های بسیار همراه شد. در بخشی از این گفتگوی دو نفره حجاب از سر خبرنگار اسپانیایی برداشته شده و آقای احمدی نژاد بدون تذکر به وی و با بی اعتنایی به حرکت مشکوک این خبرنگار به ادامه صحبتهایش می پردازد . صرف نظر از محتوای پاسخهای  مستدل و ستایش برانگیز رئیس جمهور محترم که حاوی هشدارهای قابل توجهی به امریکا ، رژیم صهیونیستی و غرب بود بی توجهی ایشان به کشف حجاب آنا پاستور مایه حیرت همگان شد . اکثر رسانه ها ، مسئولین و نمایندگان مجلس موضع گرفتند . محمد تقی رهبر رئیس فراکسیون روحانیون مجلس پیرامون این مسئله گفت: "در ایران هر مسئول و مقامی با هر جایگاه سیاسی فرقی ندارد از رییس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس حق ندارد عرف جامعه را بشکند و هنجارشکنی کند."

در این میان رسانه های وابسته به یکی از اطرافیان رئیس جمهور نه تنها به انتقاد از وی نپرداختند بلکه با جعل خبر و دروغ پراکنی قصد داشتند تا این اقدام رئیس جمهور را به نحوی ماست مالی کنند . جالبترین واکنش را یکی از سایتهای زنجیره ای متصل به چهره مشکوک دولت  از خود نشان داد. این سایت در اقدامی وقیحانه مدعی شد که حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه با "اوریانا فلانچی" خبرنگار ژورنال فرانسوی به وی گفته است:"... اگر پوشش اسلامی را دوست ندارید،مجبور نیستید بپوشید...". اما تاسف از آن روست که این سایت نزدیک به اصلاح طلبان در رویدادی بی سابقه رسما به امام راحل دروغ و افترا بسته است!

امام خمیتی (ره) یک بار با اوریانا فلانچی مصاحبه کرده اند؛ آنهم 2 مهر 1358 در شهر قم و پیرامون مسائل مختلف ایران و جهان. جالب است بدانید که امام خمینی پیش از ورود فالاچی شرط مصاحبه با وی را داشتن حجاب اسلامی عنوان فرموده بودند!
در آن مصاحبه خبرنگار زن از امام خمینی می پرسد: این چادر، آیا صحیح است که این زنها خود را در زیر چادر مخفى کنند؟ این زنها در انقلاب شرکت کردند. کشته دادند. زندان رفتند. مبارزه کردند، این چادر هم یک رسم از قدیم مانده‏اى است. حالا دیگر دنیا هم عوض شده. حالا این صحیح است که مثلًا اینها خودشان را مخفى کنند؟

و حضرت امام (ره) در پاسخ می فرمایند: "اولًا اینکه این یک اختیارى است براى آنها، خودشان اختیار کردند. شما چه حقى دارید که اختیار را از دستشان بگیرید؟ ما اعلام مى‏کنیم به زنها که هر کس چادر مى‏خواهد یا هر کس پوشش اسلامى، بیاید بیرون. از 35 میلیون جمعیت ما 33 میلیونش بیرون مى‏آید. شما چه حقى دارید که جلو اینها را بگیرید؟ این چه دیکتاتورى است که شما نسبت به زنها دارید؟ و ثانیاً اینکه ما یک پوشش خاصى را نمى‏گوییم. براى حدود زنهایى که به‏ سن و سال شما رسیده‏اند هیچ چیزى نیست. ما زنهاى جوانى که وقتى ایشان آرایش مى‏کنند و مى‏آیند، یک فوج را دنبال خودشان مى‏کشند، اینها را داریم جلوشان را مى‏گیریم. شما هم دلتان نسوزد. من دیگر بلند شوم. شما هم دلتان نسوزد." (صحیفه امام، ج‏10، ص: 104)
 
در مصاحبه ای دیگر امام خمینی (ره) در پاریس با خبرنگار شبکه فرانسوی درباره حوادث و اوضاع آینده ایران 7 بهمن 1357 به گفتگو می نشیند .

خبرنگار زن از ایشان می پرسند : برخى از رسوم اسلامى مانند حجاب اجبارى رها شده است. آیا در جمهورى اسلامى از نو اجبارى خواهد شد؟

و امام خمینی در پاسخ می فرمایند : "حجاب به معناى متداول میان ما، که اسمش حجاب اسلامى است، با آزادى مخالفتى ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است مخالفت دارد. و ما آنان را دعوت مى‏کنیم که به حجاب اسلامى رو آورند. و زنان شجاع ما دیگر از بلاهایى که غرب به عنوان تمدن به سرشان آورده است به ستوه آمده‏اند و به اسلام پناهنده شده‏اند."(صحیفه امام    ج‏5    ص541)
 
جستجوی خط به خط خبرنگار صراط در صحیفه امام خمینی (ره) بیانگر دروغ بودن سرتاپای ادعایی است که به امام خمینی بسته شده است. به وضوح مشخص است که در هیچکدام از این مصاحبه ها حضرت امام (ره) جمله : اگر پوشش اسلامی را دوست ندارید،مجبور نیستید بپوشید! را بر زبان نیاورده و این رسانه های زنجیره ای جهت توجیه اقدام رئیس جمهور محترم قصد دارند تا با دروغ پراکنی و انتساب آن به رهبر کبیر انقلاب ، اذهان عمومی را منحرف کنند .

اوریانا فلانچی در مقابل حضرت امام (ره)
نکته دیگری که دروغ بودن تمام ادعاهای این سایتها را آشکار می کند فقدان حتی یک عکس از فلانچی با حالت بی حجاب، در محضر امام خمینی است. در واقع تمام عکسهای منتشر شده از فلانچی در آن مصاحبه با حجاب است. و باید توجه داشت که اگر او موفق به چنین جسارتی در محضر حضرت روح الله می شد قطعا تصاویر آن اکنون در تمام جهان منتشر شده بود!