سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

پروژه تقابل عملی جریان انحرافی با مرجعیت توسط جوانفکر کلید خورد.
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور  در بیانی موهن و هتاکانه و آمیخته با دروغ گفت: چرا ما باید به جایی برسیم که حرف مرجع تقلید خریدار نداشته باشد.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور که به نظر می‌رسد از روشنگری‌های مراجع عظام تقلید پیرامون انحرافات فکری خطرناک جریان شکل گرفته حول رییس دفتر رییس جمهور به شدت عصبانی است با اشاره ای توهین آمیز به روحانیت معظم و مراجع عظام تقلید در حالی که روحانیت را با لفظ «این ها» خطاب می کرد افزود: "این ها" نباید خودشان را در این دسته‌بندی‌های سیاسی تعریف کنند. جایگاهشان مهم و حساس است و باید به گونه‌ای باشد که وقتی حرفی می‌زنند این حرف پیشرو باشد و در جامعه خریدار داشته باشد نه اینکه طرف مرجع تقلید است حرفی می‌زند، اصلا کسی حسابش نمی‌کند!!

رییس خبرگزاری دولت در ادامه در تبلیغ خط فکری جدایی روحانیت تشیع از مسائل روز حوزه سیاست و با انتقاد از تلاش روحانیت برای همدلی بین جریانهای اصولگرا و زدودن جریانات انحرافی از اصولگرایی و پالایش آن خاطرنشان کرد: روحانیت اشتباه می‌کند، جایگاه روحانیت در جامعه یک جایگاه معنوی است.
رییس ایرنا در ادامه با توصیه به ریس مجلس خبرگان رهبری افزود: آقای مهدوی کنی عزیز ما هستند ما باید جایگاه ایشان را حفظ کنیم خودشان هم باید به فکر حفظ جایگاهشان در جامعه باشند.
وی با تعیین تکلیف برای شورای نگهبان و با اشاره به سخنان آیت الله جنتی در مورد لزوم رد صلاحیت مشایی افزود: "امیدوارم آقای جنتی اگر دارای چنین دیدگاهی در خصوص آقای مشایی هستند تجدیدنظر کنند و منصفانه‌تر به این مساله نگاه و این دیدگاه را اصلاح کنند."
رییس خبرگزاری دولت درادامه با ادعایی مغالطه آمیز و بی مبنا یادآور شد: یک فرد مثل آقای مشایی که - به قول شما- این همه طرفدار دارد!! را همین طور نمی‌شود گفت صلاحیت ندارد!!!
وی در ادامه مغالطات خود ادامه داد: آن وقت شورای نگهبان از آن طرف آقای کروبی و موسوی را صاحب صلاحیت بداند که این وضعیت پیش بیاید.
به گزارش صراط نیوز سخنان اخیر جوانفکر به خوبی عمق انحراف و بغض جریان انحرافی شکل گرفته حول رییس دفتر رییس جمهور از مرجعیت را نشان داده و این سخنان در کنار حمله چندی پیش رییس دفتر رییس جمهور به مراجع تقلید و سخنان اخیر بقایی مبنی بر انطباق ولایت فقیه بر دولت!! معنای خاصی پیدا می کند و از نگرانی های این جریان انحرافی از روشنگریهای مراجع تقلید و روحانیت معظم حکایت می کند.
نکته قابل تامل در سخنان وی چند ادعای دروغ از جمله خریدار نداشتن سخنان مراجع است که معلوم نیست در صورتی که سخنان مراجع تاثیر گذار نبوده و خریدار ندارد، چرا اینگونه جوانفکر را آشفته کرده و وی را وادار به پریشان گویی کرده است. از طرفی بر فرض پذیرش ادعای دروغ، داشتن هواداران بسیار!!! برای مشایی معلوم نیست آیا ملاک داشتن صلاحیت برخورداری از هوادار زیاد است یا داشتن فکر سالم؟ و از نظر جوانفکر و با توجه به این معیار آیا در روز عاشورا یزید با داشتن سپاه 30 هزار نفری برحق بود یا امام حسین(علیه السلام) با داشتن 72 نفر فدایی؟؟؟
همچنین توصیه به روحانیت و مراجع برای عدم روشنگری در مورد مسایل روز جامعه و ترساندن ایشان از بی اعتنایی افکار عمومی و معنوی دانستن جایگاه آنها از مغالطاتی است که هدف آن کنار گذاشتن روحانیت و مرجعیت از جریان مسایل روز و زمینه سازی برای جولان تفکرات انحرافی در جامعه است.
افزون بر این مقصر دانستن شورای نگهبان برای تایید صلاحیت موسوی و کروبی در حالی است که در آن مقطع زمانی با توجه به سوابق قبلی این دو تن، رد صلاحیت آنها امکان پذیر نبود، اما در مورد مشایی با توجه به انحرافات فکری بسیار  وی  و خصوصا  اعلام صریح ولایت مطلقه فقیه مبنی بر بی صلاحیتی نامبرده برای معاونت رئیس جمهور، رد صلاحیت او برای جایگاه ریاست جمهوری کاملا منطقی و منطبق برقانون است