سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

تیم ملی عربستان با ناکامی مقابل اردن از جام ملت های آسیا حذف شد.

در نخستین دیدار دور دوم گروه دوم جام ملت‌های آسیا 2011 قطر، تیم‌های ملی عربستان و اردن از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه الریان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با یک گل به سود اردنی‌ها به پایان رسید تا عربستان به عنوان بزرگ‌ترین ناکام دور اول رقابت‌ها تا این جای کار لقب بگیرد.
عربستان که نمی‌خواست در دومین دیدار هم با دست خالی از زمین مسابقه خارج شود در نیمه اول حملات دامنه‌داری را روی دروازه اردن تدارک دید که تمام آنها با بی‌دقتی مهاجمان عربستان به هدر رفت.
اردن نیز که چشم به ضدحملات داشت در دقیقه 42 روی اشتباه دروازه‌‌بان عربستان، توسط بها عبدالرحمن که قصد داشت توپ را روی دروازه حریف ارسال کند به گل رسید.
در نیمه دوم عربستان که قصد خداحافظی از جام ملت‌های آسیا را نداشت بر حملاتش افزود، اما 45 دقیقه هجوم بی‌محابا و احساسی هم راه به جایی نبرد تا سبزپوشان عربستانی در پایان این دیدار با قبول دو شکست در دو مسابقه با این رقابت‌ها وداع کنند.
به این ترتیب جام پانزدهم برای عربستان به پایان رسید تا این تیم که سابقه قهرمانی سال‌های 1984، 1988 و 1996 را در کارنامه دارد، دست خالی به خانه بازگردد.
اردن نیز با توجه به یک امتیاز بازی اول مقابل ژاپن، 4 امتیازی شد و قبل از دیدار دوم این گروه به صدر جدول رسید.
در دیدار دوم گروه دوم تیم‌های ملی ژاپن و سوریه از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه قطر مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. سوریه با توجه به پیروزی در دیدار اول، 3 امتیازی است و ژاپن نیز پس از تساوی مقابل سوریه یک امتیازی شد.