سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

کاپیتان پرسپولیس گفت: بازوبند کاپیتانی برایم گشاد نیست و از روی خجالت آن را بر روی مچم بستم.

شیث رضایی در پایان جلسه امروز با سرپرست باشگاه پرسپولیس تنها بازیکنی بود که با اصرار خبرنگاران حاضر به پاسخگویی شد.
وی در مورد موضوع جلسه و انتخاب سرمربی آینده این تیم گفت: جلسه محرمانه بود و نمی‌توانم موارد آن را بیان کنم. انتخاب مربی هم محرمانه است و نمی توانم حرفی در این مورد بزنم.
وی ادامه داد: فقط می‌توانم در مورد اتفاقات روز گذشته که منجر به استعفای علی دایی شد صحبت کنم و اینکه هواداران ناراحت شدند. من از اتفاقی که دیروز برای علی دایی افتاد ناراحت شدم. ما همه در ناکامی تیم مقصر هستیم زیرا یک تیم هستیم و همه در نتایج مقصریم. 5 بازی متوالی را باختیم که این نشان دهنده آن است که تمام تیم مقصر بوده است.
رضایی در مورد غیبت خود در سه بازی پرسپولیس گفت: اگر چه من در سه مسابقه پرسپولیس حضور نداشتم ولی دلم با تیم بود و خودم را مقصر می دانم.

رضایی در مورد اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس در تیم های سابق خود می درخشیدند اما در این تیم فروغی ندارند گفت: تمام بازیکنان پرسپولس با نظر کادر فنی و مدیریت انتخاب شدند. بنابراین همه آنها بزرگ هستند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و مهم نیست که بازیکن چه شکل و قیافه‌ای دارد بلکه عملکرد بازیکن مهم است. این تیم مال مردم است و اگر بازیکنی عملکرد خوبی داشته باشد فصل آینده نیز در پرسولیس با نظر مردم می ماند.
رضایی با اشاره به بحران پرسپولیس عنوان کرد: تمام تیم‌های بزرگ ممکن است در مقطعی وارد بحران شوند و پرسپولیس نیز اکنون شرایط بحرانی دارد. در 5 بازی متوالی باختیم و همه ناراحتند و شرمنده هوادارانیم. به این ماه عزیز و قرآن مجید قسم می‌خورم بازیکنی در پرسپولیس نیست که نخواهد این تیم موفق شود. خود من پیشنهادهای خوب مالی داشتم که از پرسپولیس بروم اما نرفتم. باید راهی پیدا کنیم و اندیشه‌ای پیدا شود تا از این بحران خارج شویم. این تیم مال مردم است. شیث رضایی می آید و می رود. بازیکنان بزرگی هم آمدند و رفتند اما پرسپولیس است که می‌ماند ولی باز تأکید می‌کنم که بازیکنان پرسپولیس بهترین ها هستند زیرا کادر فنی و مدیریت آنها را انتخاب کرده‌اند. شاید هواداران این حرف من را قبول نکنند اما همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند.
وی در مورد اینکه در پرسپولیس پول جای تعصب را گرفته گفت: چنین چیزی را قبول ندارم زیرا در نیم فصل باشگاهی به من پیشنهاد چندصد میلیون تومانی داد اما حاضر نشدم از پرسپولیس بروم و به عشق پرسپولیس با تیم امید تمرین کردم. کدام کاپیتان حاضر می شود برود با تیم امید تمرین کند. دو ماه به صورت انفرادی تمرین کردم. آنهایی که ورزش می‌کنند می دانند که تمرین انفرادی با تمرین دسته جمعی چقدر تفاوت دارد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه چرا دیروز بازوبند کاپیتانی را به جای بازویش بر مچش بسته بود گفت: ما 4 گل خورده بودیم و از شدت ناراحتی این کار را کردم. خجالت می‌کشیدم که بازوبند کاپیتانی پرسپولسی را بر بازو ببندم. قصد بی احترامی به بازوبند مقدس پرسپولیس را نداشتم.
رضایی در مورد اینکه گزارشگر بازی عنوان کرد بازوبند کاپیتانی پرسپولیس برای رضایی گشاد است گفت: بازوبند برایم گشاد نیست. من از خجالت بازوبند را به مچم بستم. از هواداران نیز می‌خواهم که ما را ببخشند. امیدوارم این تیم را درست کنیم و بازیکنان چندصد میلیونی بتوانند این تیم را به شرایط ایده‌آلش بازگرداند.