سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

سرمربی مس کرمان گفت: وقتی داور توپ را گل اعلام کرد و وسط زمین را نشان می‌دهد، مربی تیم حریف بی‌خود می‌کند وسط زمین می‌آید.

 صمد مرفاوی پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن در حالی که عصبی بود و مدام روی میز می‌زد، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: ذوب‌آهن حرفی برای گفتن نداشت و مستحق پیروزی نبود. متاسفم که داور بین‌المللی این مملکت هنوز قانون فیفا را نمی‌داند.
وی ادامه داد: وقتی داور توپ را گل اعلام کرد و وسط زمین را نشان می‌دهد، مربی تیم حریف بی‌خود می‌کند وسط زمین آمده و می‌گوید برای جمع کردن بازیکنانم آمده‌ام. تو چه کاره هستی؟ سرجایت بنشین. چرا جر می‌زنی. فوتبال مردانگی است و خدا را شکر می‌کنم تیم من با قدرت بازی کرد.
مرفاوی تاکید کرد: مس عالی بود و ذوب‌آهن دست به جرزنی زد. مطمئن باشید قهرمانی این طوری به درد نمی‌خورد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفم برای فوتبال. این برد مبارکشان باشد اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها هر کاری خواستند با ذوب‌آهن کردند و این نوع بردن برای ذوب‌آهن و مربی‌اش افتخار ندارد.
مرفاوی با اعلام اینکه تیم من مفت و با ناداوری باخت، گفت: به من می‌گویند حرف نزن. دایی که هم حرف می‌زند به او هم می‌گویند حرف نزن. چه فوتبالی است که همه در آن حرف می زنند و فقط ما نمی‌توانیم حرف بزنیم.
وی تاکید کرد: نماینده و ناظر فدراسیون باید نظارت صحیحی روی بازی داشته باشد. وای به حال مربی که تیمش این گونه می‌برد. داور اگر داور بود حرف نماینده فدراسیون و مربی تیم حریف را قبول نمی‌کرد. زمانی که بخشی‌زاده داور وسط زمین را نشان می‌دهد و اعلام گل می‌کند، چرا باید مربی حریف برای این داور کتاب قانون را وسط زمین بیاورد.
سرمربی مس در پایان یادآور شد: به سلیمانی، ناظر داوری بازی چه ربطی دارد به داور خط می‌دهد. ما اهل باخت نبودیم مطمئن باشید ما را با زد و بند بازاندند.