سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

هافبک آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال با هماهنگی مطلوب هنوز فاصله دارد و می تواند بسیار بهتر شود.


  فرزاد آشوبی درباره‌ی پیروزی تیم استقلال مقابل تیم فوتبال پیکان اظهارکرد: بازی خوبی انجام دادیم و این اولین برد خانگی ما با نتیجه ای فوق العاده بود. البته استقلال برای هماهنگ تر شدن هنوز جا دارد. اگر در این مسابقه دقت بیشتری می کردیم، می توانستیم بیش از سه گل به حریف بزنیم. البته همین که از آنها گلی دریافت نکردیم، بسیار ارزشمند است.

اشوبی درباره حکمی که کمیته انضباطی برای او به دلیل مصاحبه‌اش علیه عباس ترابیان (رییس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران) در نظر گرفته بود، نیز گفت: جا داشت تا کمیته انضباطی با مراعات بیشتری رایش را صادر می کرد. قبول دارم که تند صحبت کردم اما به کسی بی احترامی نکردم.

همچنین، پژمان منتظری دیگر بازیکن استقلال که یکی از گلزنان استقلالی ها در بازی برابر پیکان بود گفت: ما بازی خوبی مقابل پیکان انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم البته در نیمه اول حریف بسته بازی کرد و با دوندگی بسیار سعی کرد تا کنترل بازی را در میانه میدان به دست آورد اما در نیمه دوم استقلال بهتر بود و در نهایت توانست با گل های زیاد حریفش را شکست دهد.

وی گفت: از گل بسیار سختی که به این تیم زدم بسیار خوشحالم چرا که سه چهار بازیکن را دریبل زدم تا فرصت ایده آلی را به دست بیاورم.

منتظری هم چنین درباره محرومیت یک‌ مسابقه‌ای که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاق های بازی با تیم استیل آذین برایش در نظر گرفته شده است، گفت: هنوز این حکم به ما ابلاغ نشده است اما گویا از همراهی استقلال در یک بازی محروم شدم. از کمیته انضباطی انتظار داشتم به دلیل آن که برای اولین بار بود که مرتکب چنین خطایی می شوم و آن هم به خاطر شرایط بازی و رفتاری بود که بازیکن تیم حریف انجام داد، به من تخفیفی بدهند و این محرومیت را در نظر نگیرند.