سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال شب گذشته در دفتر کار علی فتح اله زاده مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونان، اعضای کادر فنی و کلیه بازیکنان تیم فوتبال استقلال از ساعت 21 آغاز شد. در ابتدای مراسم فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن خیر مقدم به فیروز کریمی و مربیان جدید تیم فوتبال استقلال برای آنها آرزوی توفیق بیشتر کرد و مسائل مختلف باشگاه را برای حاضرین تشریح کرد.

هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص این جلسه  گفت: نشست در فضای دوستانه ای برگزار شد که نوید بخش آغاز روزهایی خوب برای باشگاه و تیم فوتبال استقلال است.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه از همراهی حجازی با فیروز کریمی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال خبر داد و افزود: کریمی در مراسم معارفه خود از حجازی به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال یاد کرد و از او خواست در بازی های آینده تیم فوتبال استقلال به عنوان مدیر فنی روی نیمکت بنشیند. کریمی حتی تاکید کرد اگر حجازی خواسته وی را اجابت نکند از نشستن روی نیمکت خودداری خواهد کرد.

کریمی در ادامه اظهارات خود به لزوم همراهی همه اعضا کادر فنی برای موفقیت تیم فوتبال استقلال یاد کرد.

حجازی که ظاهرا خواسته کریمی را برای نشستن روی نیمکت استقلال پذیرفته است، او را یک مربی موفق و باشخصیت در فوتبال ایران خوانده و حضورش را در جمع آبی پوشان مغتنم شمرد. ساعدی با اشاره به این مطلب افزود: اتفاق نظر حجازی و کریمی مایه دلگرمی ماست که همه ما را به آینده امیدوار می کند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در حضور مسئولان این باشگاه، مربیان و بازیکنان تاکید کرد که در کنار کریمی خواهد ماند و روی نیمکت او را همراهی خواهد کرد. او از تمامی استقلالی ها خواست کریمی را همراهی کنند و اذعان داشت که هر استقلالی که به او علاقمند است باید از کریمی حمایت کند تا تیم به موفقیت دست یابد.

فیروز کریمی که روز گذشته قراردادش را با تیم فوتبال استقلال به امضا رسانده است از امروز در محل تمرینات آبی پوشان حضور می یابد. ساعدی با تاکید بر این نکته در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر پیرامون شایعاتی که در خصوص برکناری اصغر حاجیلو از سمت سرپرستی تیم فوتبال استقلال مطرح شده ، گفت: حاجیلو همچون گذشته استقلال را در بازی های لیگ همراهی خواهد کرد .

ساعدی همچنین در خصوص کادر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: در کادر فنی کماکان آقایان ورمزیار و ترابپور حضور خواهند داشت و با خواست آقای کریمی آقایان رضا مهاجری و ساکت الهامی به جمع آنها افزوده شدند، البته در آینده اگر نیاز به تقویت کادر فنی باشد با نظر مدیرفنی و سرمربی تیم در این زمینه اقدام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با انسجام کادر فنی و حضور دو چهره مطرح فوتبال ایران یعنی ناصر حجازی و فیروز کریمی و مدیریت آقای فتح اله زاده در آینده نتایج خوبی رقم بخورد و استقلال به جایگاهی در شان نام خود دست یابد.

وی تصریح کرد: رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست و با اتحاد و همدلی، پیروزی ها و موفقیت ها تداوم می یابد.

در پایان مراسم معارفه، مسئولان باشگاه جلسه را ترک کردند و بازیکنان و اعضای کادر فنی نشستی دوستانه را آغاز کردند.