سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

قلعه‌نویی: سپاهان هوویی برای همه تیم‌ها شده است
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه سپاهان هوویی برای همه شده است.


-------------------------------

امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان، اظهار داشت: خوشحالم کیفیت بازی بالا بود. البته نبض بازی در این دیدار در دست بازیکنان ما بود؛ اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: ذوب‌آهن پس از گل، بازی بسته‌ای را ارائه داد. البته دروازه‌بان و دفاع حریف خوب کار کردند. موقعیت‌های ما نیز به گل تبدیل نشد و این دلیل باخت ما بود.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه سپاهان در 5 بازی 6 امتیاز کسب کرده است، گفت:‌ در مجموع به نسبت روز اول، کیفیت بازیمان بهتر شده است. از این مورد خوشحالم. این مورد من را به سپاهانی ایده‌آل در هفته‌های آینده امیدوار کرده است.

وی تأکید کرد:‌ متاسفانه سپاهان هوویی برای همه شده است. دیدید که جلالی در توجیه به زمین آمدنش در بازی با نفت تهران، همه را ارجاع داد به دیدار مقابل سپاهان.
سرمربی سپاهان افزود: جای تأسف است که که در اصفهان هم مظلوم هستیم. علاوه بر اینکه در ایران همه علیه سپاهان و قلعه‌نویی موضع می‌گیرند، در اصفهان هم عده‌ای علیه ما هستند.
وی تصریح کرد: تا زمانی که خط هافبک سپاهان به مرز آمادگی نرسد، تیم روند مثبتی را پیدا نخواهد کرد. با راه افتادن خط هافبک تیم نیز راه خواهد افتاد.