سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور فیروز کریمی امروز در زمین شماره دو ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

فیروزکریمی پس از امضای قرارداد خود با تیم فوتبال استقلال ساعت 15/14 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید شیرودی حاضر شد و تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت.

وی با حضور در رختکن ورزشگاه دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و نقطه نظرات فنی و شرایط تیم را برای آنها بازگو کرد.

پس از برگزاری مراسم معارفه ، کریمی از بازیکنان خواست پس از 5 دقیقه آماده آغاز تمرین شوند.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درحالی برگزار شد که ناصر حجازی مدیرفنی تیم بر خلاف روزهای گذشته درجمع آبی پوشان حضور نداشت. به گفته مسئولان استقلال حجازی برای استقبال از خواهرش که از کشورانگلیس به ایران بازگشته به فرودگاه رفته بود.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 15/15 آغاز شد. درتمرین امروز فیروز کریمی را ساکت الهامی و صادق ورمرزیار همراهی می کردند.

فیروز کریمی شخصا کاربدنسازی وتمرینات استقامتی بازیکنان را برعهده داشت. وی به مدت 20 دقیقه به بازیکنان تمرین داد و آنها را آماده انجام کارهای تاکتیکی و کاربا توپ کرد.

تمرین عصر امروز استقلال نزدیک به هزارهوادار تیم فوتبال استقلال را برای تماشای تمرینات این تیم به زمین شماره دو شیرودی کشانده بود. این هواداران در ابتدا برای تشویق مربیان و بازیکنان دو دسته شده بودند. گروهی حجازی و حاجیلو را تشویق می کردند و گروهی دیگر نام کریمی را فریاد می زنند . درادامه با درخواست مسئول کانون هواداران اتحاد روی سکوها حاکم شد و هواداران به تشویق تمامی مربیان و بازیکنان پرداختند.

کریمی حضور پررنگی در تمرینات امروز داشت. وی با فریادهای خود به بازیکنان توصیه های تاکتیکی می داد و دربخشی ازتمرین امروز مجتبی جباری با سان جان برخورد کرد که باعث مصدومیت جزیی وی از ناحیه زانوی چپ شد. ظاهرا مشکل وی چندان جدی نیست زیرا پس از دقایقی کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.علی علیزاده که از ناحیه دست دچارآسیب دیدگی شده است درتمرین امروز غایب بود .

امروز آبی پوشان تمرکز اصلی خود را روی انجام کارهای تاکتیکی قرار داده بودند . کریمی سعی می کرد با انجام تمرینات ابتدایی بازیکنان را با روش کارخود آشنا کند. در تمرین امروزعلاوه برانجام تمرینات و کارهای تاکتیکی، برنامه های تخصصی برای بازیکنان در پست های مختلف نیز در دستور کار قرار گرفت.

سعید رمضانی کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز نیز درتمرین امروزآبی پوشان حضوریافت . او که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی است برای معاینه پای مصدومش توسط پزشک استقلال درمحل تمرین این تیم حضور یافته بود.