سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

سید حسین حسینی با 23 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود برابر تراکتورسازی رکورد بسته نگه داشتن متوالی لیگ برتر را شکست تا حالا او جلوتر از علیرضا بیرانوند این رکورد را به خود اختصاص دهد و با ادامه بسته نگه داشتن دروازه خود تا پایان مسابقه رکورد شخصی خود را افزایش داد.

 

حسینی که بعد از دیدار با پرسپولیس در هفته دوازدهم موفق شده بود دروازه خود را بسته نگه دارد، حالا بیش از 722 دقیقه است که گلی دریافت نکرده تا از این حیث رکورددار باشد. این رکورد در هفته اول نیم فصل دوم در دیدار پرسپولیس برابر فولاد خوزستان ثبت شد و حالا حسینی توانست سه هفته بعد از شکسته شدن رکورد توسط بیرانوند، مجددا این رکورد را بشکند تا یکی از مهم ترین و جذاب ترین رکوردهای دروازه بانی فوتبال ایران به نام این دروازه بان جوان باشد.

 

دروازه بان جوان استقلال در این مسیر برابر نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد، پیکان، سپاهان، نفت آبادان و استقلال خوزستان کلین شیت کرده بود و حالا رکورد دار بسته نگه داشتن دروازه در ادوار لیگ برتر است.

 

 


سید حسین حسینی در دیدار با تراکتورسازی نیز کلین شیت کرد تا میزان دقایق گل نخوردن او حالا به 788 دقیقه برسد و این دروازه بان جوان این شانس را دارد تا در دیدار برابر سایپا باز هم رکورد منحصر به فرد خود را که فاصله زیادی تا 800 دقیقه ای شدن ندارد، افزایش دهد. دروازه بان اول استقلال که در دیدار با تراکتورسازی روز پرکاری داشت، امید زیادی دارد تا با ادامه روند خوب خود در جام جهانی 2018 نیز در فهرست تیم ملی حضور داشته باشد و بتواند مسابقات جام جهانی را نیز تجربه کند.