سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

شکست دادن پیکان در زمین شهر قدس یکی از سخت ترین ماموریت های فصل شفر و تیم او خواهد بود. پیکانی ها در 8 دیدار پایانی خود در زمین شهر قدس شکست نخوردند و در فصل جاری از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارند.


این عملکرد خوب دفاعی پیکانی ها با ضعف خط حمله استقلال همراه شده و همین موضوع کار آبی های تهرانی برای ثبت برد برابر پیکان را سخت تر از گذشته می کند و استقلالی ها در تقابل با تیم جلالی باید با دقت تر از گذشته باشند. وینفرد شفر در جریان نشست خبری پیش از دیدار با پیکان ابراز امیدواری کرد که استقلالی ها زودتر از دیدار با گسترش فولاد موفق به گلزنی شوند و همین موضوع را در جریان آخرین تمرین استقلالی ها به عنوان خواسته اصلی خود مطرح کرد.


این سرمربی آلمانی از بازیکنان خود در جریان تمرین خواست تا از اولین فرصت ها برای گلزنی به بهترین شکل استفاده کنند و با دقتی به مراتب بیشتر برای گلزنی در دقایق ابتدایی دیدار با پیکان تلاش کنند. شفر عقیده دارد با توجه به بازی بسته بازیکنان پیکان اگر استقلالی ها در دقایق ابتدایی از فرصت گلزنی استفاده نکنند در نیمه دوم کار به مراتب سخت تری خواهند داشت و نمی توانند به کسب سه امتیاز بازی امیدواری زیاد داشته باشند.


شفر گلزنی زودهنگام را کلید پیروزی استقلال در این دیدار می داند و آبی ها باید با ترک عادت نسبت به دیدارهای گذشته خود، خیلی زود برای فتح دروازه پیام نیازمند اقدام کنند تا شاید برای اولین مرتبه در لیگ هفدهم دو پیروزی پی در پی را جشن بگیرند.