سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

شارلوا در سومین هفته از رقابت های ژوپیرلیگ موفق شد در اولین حضور کاوه رضایی در ترکیب ثابت مقابل اندرلخت مدافع عنوان قهرمانی به سومین برد متوالی خود دست یافته به تاخت و تاز این فصل خود در صدر جدول ادامه دهد.
کاوه رضایی در اولین حضور ثابت با پیراهن شماره 9 شارلوا مقابل اندرلختی قرار گرفت که همواره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بلژیک قلمداد می شود. مهاجم ایرانی که در دو بازی قبلی تنها چند دقیقه در هفته اول به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود بعد از گلزنی های متوالی در بازی های تدارکاتی فلوسین مازو سرمربی شارلوا را مجبور کرد تا اعتماد بیشتری به خرید ایرانی خود داشته باشد.

ستاره سال گذشته استقلال در مصاف با اندرلخت نزدیک به 83 دقیقه در میدان بود و با ارائه نمایشی دیدنی نقش به سزایی در برتری این تیم ایفا کرد گرچه بنونتو جانشین رضایی دقایقی بعد از ورود به زمین با گلی دیدنی و به یادماندنی تمام نگاه ها را به خود جلب کرد تا تعویض طلایی مازو شناخته شود اما با این حال رسانه های بلژیک در تحلیل های خود از این بازی به تعریف و تمجید از کاوه رضایی پرداختند.

حتی مازو سرمربی شارلوا نیز در کنفرانس بعد از بازی با اشاره به عملکرد درخشان تک تک شاگردانش مدعی شد مهاجمان این تیم از جمله کاوه رضایی به خوبی از عهده وظایف برآمده و برنامه های او را در زمین اجرا کردند که این اظهار نظر می تواند در آینده ستاره ایرانی تاثیر مستقیم داشته باشد. شارلوا با این برد 9 امتیازی شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر بعد از کلوب بروژ در جایگاه دوم ایستاد تا شگفتی ساز ژوپیرلیگ در فصل جدید لقب بگیرد.