سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

با حضور منتظری در استقلال این مدافع به عنوان جانشین رابسون ستون خط دفاعی آبی ها خواهد بود. رابسون در لیگ شانزدهم در اکثریت بازی ها برای استقلال از ابتدا به میدان رفت و مگویان، پادوانی و مجید حسینی به تناوب در کنار این بازیکن در مرکز خط فاعی قرار گرفتند.
رابسون در لیگ هفدهم احتمالا در ترکیب آبی ها حضور ندارد و منتظری نقش ستون خط دفاعی آبی ها را بر عهده دارد و منصوریان باید از میان دو گزینه ی پادوانی و مجید حسینی یک نفر را در مرکز خط دفاعی انتخاب کند.

پادوانی بازیکن با تجربه ای است و در نبردهای هوایی قدرت بالایی دارد و می تواند آسمان محوطه جریمه استقلال را امن کند. البته با حضور پادوانی خط دفاعی استقلال اندکی کند می شود که این موضوع نکته ای منفی برای حضور او در خط دفاعی استقلال است.
مجید حسینی اما برای هواداران استقلال گزینه ای به مراتب جذاب تر است. مدافع جوانی که بی شباهت به دوران جوانی منتظری نیست. مدافع جوان آبی ها در لیگ شانزدهم نشان داد توانایی های زیادی برای حضور در مرکز خط دفاعی دارد و از تجربه بازی های بزرگ نیز سر بلند بیرون آمد.

علیرضا منصوریان در لیگ هفدهم نیز مانند فصول گذشته باز هم از ترکیب چرخشی استفاده خواهد کرد اما مطمئنا زوج جوان و با تجربه ی حسینی و منتظری می تواند جذاب ترین انتخاب برای او و هواداران استقلال باشد. حضور همزمان این دو مدافع می تواند در انتقال تجربه ی منتظری به حسینی کمک زیادی انجام دهد تا این بازیکن نیز در سال های آینده تبدیل به یکی از مدافعین تراز اول فوتبال ایران شود.