سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

کمپ حجازی روز جمعه پس از مدتها میزبان هواداران استقلال شد؛ میزبانی که هرچند با وجود هواداران پرتعداد به روزهای ابتدایی لیگ شانزدهم شباهت داشت اما این بار هواداران استقلال نه برای جشن بازگشت منصوریان و استخدام ستاره ها بلکه برای تماشای برخوردهای احتمالی و لمس شایعات آزاردهنده روزهای گذشته به محل تمرین آبی ها آمده بودند.


استقلال با حاشیه جذاب شد
منصوریان روز سه شنبه جلسه ای با سیدرضا افتخاری برگزار کرد تا در مورد لیست ورودی و خروجی باشگاه صحبت کند، جلسه ای که در آن سرمربی استقلال در مورد لیست مازاد خود به جمع بندی نهایی نرسید تا شایعه جدایی ستاره هایی مانند رحمانی، افشین، باقری و البته مهدی رحمتی تنها دستاورد این جلسه بی سرانجام باشد. نتیجه ای که باعث شد تا در فاصله 72 ساعت تا شروع اولین تمرین آبی ها فضای این تیم که در جدول رده بندی نیز شرایط خوبی ندارد، پیچیده تر از قبل شود.

 

 


چشم انتظار حضور ستارگان
حاضران در کمپ حجازی پیش از شروع تمرین با حضور در محوطه بیرونی کمپ چشم انتظار حضور ستاره های در محل تمرین بودند؛ چشم انتظاری که با حضور علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی غیبت خرمگاه خیلی به چشم نیامد.
بختیار رحمانی، آرش افشین و فرشید باقری نیز خیلی زود خود را به کمپ حجازی رساندند تا دل نگرانی هواداران استقلال برای از دست دادن بازیکنان برطرف شود اما هنوز عکاسان، خبرنگاران و حاضران در کمپ چشم انتظار برخوردهای مهمی بودند. هرچند در این تمرین کاوه رضایی و امید ابراهیمی دو ستاره ی این تیم حضور نداشتند اما توجه هواداران بیش از هر چیزی به دو چهره ی محبوب آبی ها یعنی منصوریان و رحمتی بود.

 


برخوردهایی که مثل همیشه نبود
سرمربی آبی ها بی آنکه دستیار اول پرحاشیه رختکن این تیم او را همراهی کند قبل از ساعت 3 داخل چمن شد و به سمت بازیکنان رفت. شاید اگر تمرین استقلال در یک روز عادی برگزار می شد، حضور روزبه چشمی بعد از یکسال مهم ترین اتفاق این تمرین بود اما چشم های زیادی بی واسطه و با واسطه منتظر بودند تا برخورد رحمتی و منصوریان را ببینند.
بعد از برخورد نه سرد و نه گرم منصوریان با رحمتی پیش از شروع تمرین، التهاب تا اندازه زیادی از سکوها دور شد تا حاضران در کمپ حجازی با چشمانی نگران سرنوشت دیگر بازیکنان را نظاره گر باشند. سرمربی استقلال پیش از شروع تمرین ترجیح داد تا در کنار روزبه چشمی ستاره تازه وارد خود قرار بگیرد و برای دقایقی با او صحبت کند. مهدی رحمتی نیز که در چند قدمی منصوریان روی نیمکت نشسته بود، در کنار برخی دیگر از بازیکنان استقلال زمانی را به شوخی و خنده سپری کرد تا منصوریان سوت شروع تمرین را به صدا در آورد.

 

 


هواداران بختیار را می خواهند
بختیار رحمانی بعد از رحمتی و منصوریان مهم ترین سوژه ی تمرین استقلال بود. هر چند پیش از شروع تمرین هواداران نارضایتی خود را از شرایط رحمانی و حضور او در لیست مازاد ابراز می کردند اما این بازیکن اندکی دیرتر از سایر بازیکنان و پیش از شروع تمرین وارد زمین چمن شد و ترجیح داد جدا از سایر بازیکنان در کنار پزشکان استقلال حضور داشته باشد. رحمانی اما با شروع تمرین بی توجه به این اتفاقات شاید یکی از بهترین تمرین های خود را سپری کرد و درخشش او در بخش پایانی تمرین در فوتبال درون تیمی باعث شد تا هواداران استقلال بارها او را مورد تشویق قرار دهند.

 


منصوریان مثل همیشه نبود
هر چند علیرضا منصوریان در این تمرین نیز مانند سایر تمرین ها در مرکز زمین حضور داشت و با لباس ورزشی عملکرد بازیکنان را پیگیری می کرد اما سرمربی جوان آبی ها با روزهای پیشین خود تفاوت داشت. منصوریان روز جمعه کمتر از همیشه برای تذکر دادن به بازیکنان در سوت خود دمید و در اکثر دقایق تمرین برخلاف عادت همیشگی نظاره گر عملکرد بازیکنان بود.

تمرین روز جمعه استقلال هر چند به خیر و خوشی به پایان رسید اما مطمئنا هنوز علامت سوال های زیادی ذهن هواداران را مشغول کرده است. علامت سوال هایی از جنس تردید درباره آینده ی رحمتی، رحمانی، رضایی، ابراهیمی و حتی منصوریان.