سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

کریمی از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد / منیعی عکاس اهوازی را مصدوم کرد
فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز از گفتگو با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه تختی اهواز خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان بازی استقلال اهواز - استقلال تهران خبرنگاران حاضر در ورزشگاه تختی اهواز برای گفتگو با فیروز کریمی به سالن کنفرانس ورزشگاه آمدند اما او از گفتگو با آنها خودداری کرد و خواستار حضورشان در رختکن استقلال شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از خبرنگاران اهوازی خواست تا با حضور در رختکن تیم فوتبال استقلال تهران با وی گفتگو کنند اما آنها به خواسته سرمربی آبی پوشان تهرانی تن در ندادند تا بدون گفتگو با سرمربی فاتح بازی امروز ورزشگاه را ترک کنند.

جدا از استقبال سرد هواداران تیم فوتبال استقلال اهواز از فیروز کریمی، آنچه در جریان بازی بیش از همه به چشم آمد شعارهای معترضانه آنها نسبت به کریمی بود. هواداران اهوازی با در دست داشتن اسکناس ، سرمربی پیشین تیم شان یک مربی پولکی می خواندند!

میثم منیعی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران اوایل نیمه دوم و زمانی که خود را مهیای حضور در زمین مسابقه می کرد با یک عکاس اهوازی درگیر شد که درگیری فیزیکی آنها منجر به شکسته شدن بینی عکاس اهوازی توسط بازیکن استقلال شد.