سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

 دوران قبل از دانشگاه = حسرت
قبول شدن در دانشگاه = صعود
کنکور = گذرگاه کاماندارا
دوران دانشجویی = سالهای دور از خانه
خوابگاه دانشجویی = آپارتمان شماره 13
بی نصیبان از خوابگاه = اجاره نشین ها
امتحان ریاضی = کشتار بیوجرسی
امتحان میان ترم = زنگ خطر
امتحان پایان ترم = آوار
لیست نمرات دانشجویی = دیدنیها
نمره امتحان = پرنده کوچک خوشبختی
مسئولین دانشگاه = گرگها
استادان = این گروه خشن
اشپزخانه = خانه عنکبوت
رستوران دانشگاه = پایگاه جهنمی
پاسخ مسئولین = شاید وقتی دیگر
دانشجوی اخراجی = مردی که به زانو در امد
دانشجوی فارغ التحصیل = دیوانه از قفس پرید
دانشجوی سال اولی = هالوی خوش شانس
واحد گرفتن = جدال بر سرهیچ
مدرک گرفتن = پرواز بر فراز آشیانه فاخته
پاس کردن واحدها = آرزوهای بزرگ
مرگ استادها = جلادها هم میمیرند
محوطه چمن دانشگاه =حریم مهرورزی
استاد راهنما = مرد نامرئی
کمک هزینه = بر باد رفته
درخواست دانشجویان = بگذار زندگی کنم
دانشجوی دانشگاه صنعتی = بینوایان
برخورد استادان = زن بابا
اتاق رئیس دانشگاه = کلبه وحشت
شب امتحان = امشب اشکی میریزم
تقلب در امتحان = راز بقا
یادگیری = قله قاف
دانشجوی معترض = پسر شجاع
دکتر بهداری = گله بان
تربیت بدنی1 = راکی
تربیت بدنی2 = راکی
خاطرات استادها = اعترافات یک خلافکار
انصراف = فرار از کولاک
تصییح ورقه امتحان = انتقام
نمره گرفتن از استاد = دوئل مرگ
شاگرد اول = مرد 6مبلیون دلاری
آرزوی دانشجویان = زلزله بزرگ
هیئت علمی = سامورا یی ها
رئیس دانشگاه = دیکتاتور بزرگ
رفتن به خوابگاه دختران = عبور از میدان مین
رئیس اموزش = هزاردستان
معاون اموزش = دزد دریایی
برخورد مسئولین = کمیسر متهم میکند
از دانشگاه تا خوابگاه = از کرخه تا راین


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: تهران جزء نادر پایتخت‌های جهان است که به سامانه دفاع در برابر موشک‌های پیشرفته کروز مجهز شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مسئولیت خطیر را عهده‌دار است

روابط عمومی کل سپاه، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت3 با منحصر به فرد خواندن سامانه دفاع ضدکروز سپاه گفت: تهران جزء نادر پایتخت‌های جهان است که به سامانه دفاع در برابر موشک‌های پیشرفته کروز مجهز شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مسئولیت خطیر را عهده‌دار است و برادران ارتش جمهوری اسلامی ایران هم سایر نقاط حساس و حیاتی شهرهای کشور را تحت پوشش سامانه‌های دفاعی خود دارند.

وی با اشاره به مشارکت سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی در رزمایش مدافعان آسمان ولایت3 اظهار داشت: در این رزمایش یگان‌های سازماندهی شده سپاه و ارتش با به کارگیری تجهیزات جدید شامل انواع سامانه های موشکی، رادار، جنگ الکترونیک در مراکز فرماندهی و کنترل، تمرین گسترده ای برای آمادگی در مقابل حملات دشمن انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: این رزمایش دو سویه بوده و در آن، برخی یگان‌های ارتش و سپاه نقش تهاجمی را داشته و یگان‌های پدافندی نیز بدون اطلاع از استعداد و سمت و سوی تهاجم دشمن فرضی بصورت واقعی به کشف، شناسایی، رهگیری و مقابله با آن را پرداخته‌اند.

سردار حاجی‌زاده برگزاری این رزمایش را برای آمادگی بیشتر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان ارزیابی کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره و در همه حال برای حفاظت، حراست جانانه، پاسداری و تأمین امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده بوده و حرکت های مسموم تبلیغاتی و پروژه ایران هراسی دشمن که همواره با شروع رزمایش ها آغاز می شود یک جنگ روانی است، چرا که در سه دهه گذشته ما نه تنها به کشوری حمله نکرده ایم بلکه مورد تهاجم ناجوانمردانه نیز قرار گرفته‌ایم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه محدوده رزمایش مدافعان آسمان ولایت3 را پهنه مرزهای هوایی کشور جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در این رزمایش یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقریبا در سراسر میهن اسلامی حضور دارند.

* پایگاه‌های مورد استفاده توسط کشور مهاجم، خاک او محسوب می‌شود

سردار حاجی‌زاده خطاب به دشمنان قسم خورده امت قهرمان ایران اسلامی اعلام کرد: پایگاه‌های مورد استفاده توسط کشور مهاجم، خاک او محسوب شده و برای رزمندگان ایران اسلامی اعم از سپاه و ارتش هدف تلقی خواهد شد. پس کشورهایی که پایگاه در اختیار آمریکا قرار دهند، باید دقیقاً به این موضع مهم ایران اسلامی توجه جدی داشته باشند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با تأکید بر وحدت روز افزون سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی گفت: سپاه و ارتش دو بازوی قدرتمند ولایت هستند که با همدلی و هماهنگی کامل و برادرانه، تحت زعامت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در تمامی عرصه ها آماده جانفشانی و دفاع از میهن اسلامی بوده و هرگونه تعرضی را پاسخ قاطع و پشیمان کننده خواهند داد.


رئیس سازمان تربیت بدنی مدال طلای وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در هفتمین روز بازی‌های آسیایی گوانگجو را اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی از گوانگجو، علی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی که به منظور تماشای رقابت بهداد سلیمی، وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم کشورمان در سالن دانگوان حضور داشت، با قهرمانی این وزنه‌بردار شایسته ایران، در محل سکوی توزیع مدال‌ها حاضر شد و مدال طلای وی را اهدا کرد.
سلیمی امروز در حرکت یک‌ضرب 205 کیلوگرم، دوضرب 235 کیلوگرم و در مجموع 440 کیلوگرم را بالای سر برد و با اقتدار مدال طلای دسته فوق سنگین بازی‌های آسیایی گوانگجو را از آن خود کرد.
سجاد انوشیروانی دیگر نماینده ایران توانست با مهار وزنه‌های 195 کیلوگرم و 232 کیلوگرم و با مجموع 427 کیلوگرم مدال برنز فوق سنگین را به دست آورد.


دو نماینده ایران در دسته 105+ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو، توانستند مدال طلا و برنز این وزن را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی از گوانگجو، مسابقات وزنه‌برداری دسته 105+ کیلوگرم بازی‌های آسیایی گوانگجو در بخش مردان، امروز در سالن دانگوان برگزار شد که در پایان بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی به ترتیب عناوین اول و سوم را به دست آوردند و مدال طلا و برنز را بر گردن آویختند.
سلیمی در یک ضرب وزنه 205 کیلوگرم را مهار کرد و در 2 ضرب وزنه 235 و در مجموع 440 کیلوگرم را ثبت کرد.
به این ترتیب هشتمین مدال طلای کاروان ایران توسط سلیمی به دست آمد.


دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس با وجود درخواست سرخپوشان برای بازی در ورزشگاه سردارجنگل، در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود.

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته در نامه‌ای به سازمان لیگ،‌ خواستار برگزاری دیدار برابر داماش گیلان از سری رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل شده بود که این تقاضا مورد موافقت داماشی‌ها قرار نگرفت و قرار شد یکشنبه داماش گیلان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و از ساعت 14:30 در ورزشگاه عضدی رشت میزبان پرسپولیس باشد.

علی دایی سرمربی پرسپولیس به دلیل برخورداری ورزشگاه عضدی از چمن مصنوعی این درخواست را کرده بود و خواهان دیدار مقابل داماش در زمین چمن طبیعی سردار جنگل شده بود.

دیدارهای داماش از سری مسابات لیگ دسته اول سال گذشته در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شد که به دلیل بعد مسافت این ورزشگاه با شهر رشت، داماشی‌ها عملاً از داشتن تماشاگران‌شان محروم بودند که این مشکل با انتقال بازی‌های امسال داماش به ورزشگاه عضدی حل شد.

برنده دیدار 2 تیم داماش گیلان و پرسپولیس در مرحله بعدی مسابقات جام حذفی با برنده دیدار سپاهان و راه‌آهن دیدار می‌کند.


سرپرست باشگاه استقلال گفت: در این چند سال که نبودم استقلال در لیگ قهرمانان زنگ تفریح بود اما اکنون که در باشگاه هستم دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی فتح‌الله زاده در گفت و گو با درباره جذب نشات اکرم، وضعیت میلاد میداودی و ... صحبت های زیر را مطرح کرد:

درباره جذب نشات اکرم توضیح می دهید؟ بی سر و صدا این کار را انجام دادید.
هنوز چیزی مشخص نیست. اگر قرار باشد سر و صدا به پا کنیم برای جذی این بازیکن به لحاظ مالی به مشکل می خوریم. فعلا صحبت های اولیه با مدیربرنامه های این بازیکن انجام داده ایم. تا زمانی که پای نشات اکرم به هیات فوتبال نرسد و قراردادش را ثبت نکند برای من چیزی تمام شده نیست و بازیکن استقلال به شمار نمی رود.

چه زمانی قرار است به ایران بیاید تا این قرارداد رسمی شود؟
خودش اعلام آمادگی کرده که خیلی زود به ایران بیاید. این بازیکن جزو سهمیه آسیایی استقلال به حساب می آید. 

تکلیف قادرحسن چه شد؟
مادر او بیمار شده و به زودی با رفع این کسالت او هم به ایران می آید. 

در مورد میلاد میداودی صحبت کنید. این روزها به نظر می رسد که بین باشگاه استقلال و این مهاجم فاصله افتاده است؟
او بازیکن بزرگی است و به خاطر بزرگی اش جذبش کردیم اما در دو سه بازی گذشته برای استقلال خوب بازی نکرده است. 

اما در همین استقلال بوده اند بازیکنانی که به اندازه میداودی عملکرد خوبی نداشته اند؟
میلاد با بازیکنان دیگر فرق می کند. ما نمی خواهیم میداودی را بکشیم. خیلی هم به او علاقه مند هستیم. او باید قدر خودش را بداند. میداودی اکنون بازیکنی نیست که باید باشد. او جزو بازیکنانی است که می تواند تیم را نجات دهد و حیف است در این شرایط بماند. 

ظاهرا برای تقویت خط هافبک سراغ ادینهو رفته اید و مس هم در ازای این بازیکن میلاد را خواسته است.
ما میداودی را به هیچ کسی نمی دهیم. مرده میلاد را هم نمی دهیم. حتی اگر بازیکن مقابل ادینهو باشد که بازیکن خوب و بزرگی هم هست. ما در نیم فصل یکی دو جابجایی خواهیم داشت اما این بازیکن میداودی نخواهد بود. میداودی به تنهایی می تواند تیم را از باخت نجات دهد. اگر باشگاه روی میداودی حساسیت بیشتری به خرج داده برای اینکه میزان توانایی این بازیکن را می داند. هر انسان را باید به اندازه توانش سنجید. وظیفه ما این است که میلاد را به روزهای خوبش برگردانیم. 

صحبت از جابجایی بازیکن کردید. به نظر باید انتقادهایی را بپذیرید. این نشان می دهد در ابتدای فصل به اندازه نیازتان خوب یارگیری نکردید؟
قبول ندارم. همه دیدید که در چه شرایطی تیم را تحویل گرفتم. موجودی باشگاه هم که می دانید. من در 7 روز 14 بازیکن جذب کردم که نمی تواند کار راحتی باشد. 

قضیه دیدار با امیر قلعه نویی چیست؟
امیر هر موقع به تهران می آید سری هم به من می زند. ما از این دیدارها با هم زیاد داریم. چون خودم می دانستم ممکن است بابت این دیدار حرف و حدیث پیش آید قبل از دیدارم با قلعه نویی به مظلومی، پورحیدری و حجازی گفتم که این دیدار برای چیست. بعد که این قضیه در روزنامه ها مطرح شد مظلومی به من گفت حالا متوجه شدم چرا از این ملاقات به من خبر دادی. 

شنیدیم که از عملکرد ایمان مبعلی هم چندان رضایت ندارید و قصد فروش این بازیکن را دارید و این جایجایی هایی که گفته می شود مربوط به این بازیکن است؟
با توجه به اینکه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد نمی توانیم بازیکنان خودمان را از دست بدهیم. من بودجه ای هم برای جذب بازیکن ندارم. باشگاه استقلال باید 50 درصد هزینه هایش را خود تامین کند. از طرفی نیاز به چند بازیکن بزرگ هم داریم تا با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. ببینم به من فشار وارد می شود، از هواداران کمک می طلبم و می دانم که آنها استقلال را تنها نمی گذارند. 

فعلا که تیم های اصفهانی به خوبی در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی نتیجه می گیرند و استقلال و پرسپولیس سال هاست که موفقیتی در این رقابت ها نداشته اند.
قرار نیست در لیگ قهرمانان آسیا زنگ تفریح باشیم. چون در این چند سال نبودم زنگ تفریح بودیم اما اکنون که من در استقلال هستم توان این تیم را می شناسم. در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را تیم های استقلال و پرسپولیس خواهند گرفت. باشگاه استقلال و پرسپولیس با هم همکاری می کنند تا به سمت لیگ قهرمانان آسیا یورش ببرند و امسال جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاید. من همین جا باید به همکار عزیزم آقای دلیلی و مجموعه ذوب آهن هم تبریک بگویم. آنها زحمت زیادی کشیدند. حقشان هم قهرمانی بود اما فوتبال این مشکلات را هم دارد و این شکست در فینال چیزی از ارزش های ذوب‌آهن کم نمی کند.


دیدار نهایی تکواندوکار وزن چهارم ایران با تشویق مسئولان ورزش ایران به ویژه علی‌ سعیدلو همراه بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی از گوانگجو، علی سعیدلو که به همراه علی آبادی، نجف نژاد، اکبرآبادی و قدمی در سالن حضور داشتند هنگام مبارزه معتمد با حریف کره ای یک صدا ایران را تشویق و دیگران را نیز برای تشویق مبارز ایرانی ترغیب می کردند.
امید غلامزاده، مربی ایران تیم ملی تایوان نیز در جمع سایر ملی پوشان ایران به تشویق معتمد پرداخت.
ذوالقدر در هنگام مبارزه تکواندوکاران به ویژه بانوان نقش زیادی در هدایت آنها داشت.


با مدال‌های تکواندوکاران، جایگاه کاروان ورزش ایران در رده چهارم جدول توزیع مدال‌ها تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی از گوانگجو، در ادامه روز هفتم بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو محمد باقری معتمد، قهرمان جهان در فینال در مصاف با چانگ سه ووک از چین با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یافت و هفتمین طلای ایران را به دست آورد.
در تکواندو امروز 2 نقره دیگر توسط راحله آسمانی و پریسا فرشیدی به دست آمد و با توجه به مدال طلای محسن شادی در قایقرانی و مدال برنز قایقرانان زن کشورمان، کاروان ورزش ایران در روز هفتم و تاکنون با 7 مدال طلا، 7 نقره و 12 برنز در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که به میزبانی گوانگجو در حال برگزاری است در رده چهارم بازی‌ها، جایگاهش را تثبیت کرد.
هنگ کنگ، کره‌شمالی و تایوان با 5 مدال طلا در مکان‌های بعدی قرار دارند.
چین همچنان با قدرت در صدر قرار دارد و کره‌جنوبی و ژاپن به ترتیب دوم و سوم هستند.