سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

 قائم مقام باشگاه استقلال گفت: ابتدا قرار بود سیدصالحی را در لیست انتظار نگه داریم اما پس از مشورت با مظلومی قرار شد این بازیکن را به فهرست اضافه کنیم.


علی نظری جویباری در خصوص حذف نام سیدصالحی از لیست استقلال عنوان کرد: چون قرار است این بازیکن کارهای پزشکی‌اش را پشت سر بگذارد در این فکر بودیم که شاید نتواند به استقلال کمک کند. به همین دلیل ابتدا قرار بود سیدصالحی را در لیست انتظار نگه داریم اما پس از مشورت با مظلومی قرار شد این بازیکن را به فهرست اضافه کنیم. البته باتوجه به مصدومیت، ‌حضورش فعلا برای استقلال فرقی نمی‌کند اما از نیم فصل دوم در خدمت استقلال خواهد بود. 

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص مدت قرارداد این بازیکن گفت: سیدصالحی مثل محمد محمدی، حنیف عمران‌زاده و پژمان منتظری با استقلال قرارداد دو ساله داشت و امسال نیازی به ثبت یا امضای قرارداد داخلی نبود. 

نظری جویباری در خصوص اظهار نظر انوری رئیس هیات فوتبال استان تهران مبنی بر اینکه سیدصالحی قراردادی با استقلال ندارد و یا قرارداد این بازیکن در هیات فوتبال ثبت نشده،‌ گفت: اگر قرارداد سیدصالحی با استقلال یک ساله بود حرف آقای انوری درست است و این بازیکن تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به فهرست اضافه شود اما سیدصالحی سال گذشته با استقلال دو ساله امضا کرد و امسال نیز با این باشگاه قرارداد داشته و نیازی به ثبت مجدد ندارد.