سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

در شرایطی که کمال کامیابی‌نیا از مدتی پیش دچار مصدومیت بود و غیبتش در دربی از یکی دو روز پیش به قطعیت رسید، دو بازیکن دیگر پرسپولیس نیز شرایط حضور در ترکیب را به دست نیاوردند تا یحیی در غیاب سه ستاره تیمش، آماده دربی جام حذفی شود.

 

 

سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه پرسپولیس که چهره ثابت چند دربی اخیر بوده ، به دلیل مصدومیت در ناحیه پا از شرایط تمرین گروهی به دور بود و در نهایت در تست نهایی نیز نتوانست شرایط حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد. با این حال با نظر یحیی گل‌محمدی و درخواست سیدجلال حسینی، این بازیکن در اردو و همچنین لیست این بازی حاضر شده و شاید برای دقایقی بتواند در ترکیب تیم را همراهی کند. سیدجلال در بازی قبلی پرسپولیس مقابل آلومینیوم نیز در ترکیب اصلی حاضر نبود و فرشاد فرجی در قلب دفاعی سرخ‌ها به میدان رفت.

 

دیگر غایب تیم یحیی برای ترکیب اصلی عیسی آل‌کثیر خواهد بود. آخرین گلزن دربی که در بازی قبلی نیز مصدوم بود و تلاش برای حضور فیکس در این بازی نیز از سوی او و کادرپزشکی نافرجام ماند. آل‌کثیر نیز در لیست ذخیره پرسپولیس حاضر خواهد بود و شاید برای دقایقی این تیم را در برای دومین دربی‌اش همراهی کند.