سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

«لاتاری» که همچنان فروش مطلوب بالای یک میلیارد در هفته را تجربه می‌کند پس از سه هفته صدرنشینی با فروش هفتگی 1 میلیارد و 226 میلیون تومان به رتبه دوم جدول رفت. لاتاری با ثبت مجموع فروش 12 میلیارد و 87 میلیون تومان توانست رکورد فروش 11 میلیارد و 500 میلیونی فیلم « ابد و یک روز» را شکسته و پس از فیلم «فروشنده» دومین فیلم پرفروش غیرکمدی سینمای ایران لقب گیرد. هرچند با توجه به قیمت بلیت در سال 95 باید گفت «ابد و یک روز» فیلم پرمخاطب‌تری بوده است.

این هفته انیمیشن «فیلشاه» در ادامه روند صعودی خود توانست در هفتمین هفته اکرانش فروش هفتگی خود را به بالای یک میلیارد برساند و با فروش هفتگی 1 میلیارد و 66 میلیون تومان و افزایش فروش 90 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته در جدول فروش هفتگی دو پله صعود کرده و در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

بدین ترتیب «فیلشاه» و «تگزاس» در میان پنج فیلم ابتدای جدول دو فیلمی بودند که با کاهش فروش هفتگی مواجه نشدند و توانستد افزایش فروش داشته باشند. همچنین انیمیشن «فیلشاه» موفق شد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران شود. این رکورد پیش از این در اختیار انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» بود.

فیلم «به وقت شام» و «مصادره» نیز به ترتیب با فروش 880 میلیون تومان و 873 میلیون تومان در رتبه چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفتند. « مصادره» با مجموع فروش 13 میلیارد و 481 میلیون تومان تا به اینجا پرفروش‌ترین فیلم امسال بوده است. رکوردی که با توجه به فیلم‌های در نوبت اکران به راحتی می‌تواند شکسته شود.

فیلم «لونه زنبور» همچون هفته گذشته با فروش 682 میلیون تومان در جایگاه ششم جدول فروش هفتگی قرار گرفت تا با مجموع فروش 7 میلیارد و 690 میلیون بعد از «مصادره» تا به اینجا دومین کمدی پرفروش امسال باشد.

با «ترین‌های هفته» همراه ما باشید: 

پرفروش‌ترین سینمای تهران «پردیس کوروش» با مجموع فروش 741 میلیون و 285 هزار تومان

پرفروش‌ترین سینمای سایر شهرها «پردیس هویزه» مشهد با فروش 244 میلیون و 425 هزار تومان

بیشترین رشد فروش نسبت به هفته گذشته فیلم «تگزاس» با افزایش فروش 276 میلیون تومان

بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته فیلم «به وقت شام» با کاهش فروش 340 میلیون تومان