سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

فدراسیون فوتبال عربستان تنها برای تیم های الاهلی و الهلال مجوز حرفه ای سازی صادر کرد و دیگر تیم های لیگ این کشور تا رتبه هفتم(50 درصد تیم های حاضر در لیگ اول) مجوز بین المللی حرفه ای پیدا نکردند تا به این ترتیب نمایندگان این کشور از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شوند و سهمیه های عربستان به کشورهای سوم و چهارم رده بندی آسیا یعنی قطر و ایران خواهد رسید.


به این ترتیب تراکتورسازی به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی خواهد شد و ذوب آهن نیز باید در مرحله پلی آف تنها در یک بازی به میدان برود.

بر اساس دستور العملی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار فدراسیون ها قرار داده است، سه تیم الجزیره، الوحده و الوصل به عنوان نمایندگان کشور امارات، الهلال و الاهلی به عنوان نمایندگان عربستان، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از ایران، الدوحیل، السد و الریان از کشور قطر، لوکوموتیو از کشور ازبکستان قطعا در مرحله گروهی حضور خواهند داشت و تکلیف 4 تیم دیگر با برگزاری دیدار پلی آف مشخص خواهد شد.


AFC در این اطلاعیه صراحتا اعلام کرده که دو تیم تراکتورسازی تبریز و الریان قطر به دلیل عدم حضور نمایندگان عراق و عربستان در مرحله گروهی مستقیما حضور خواهند داشت.