سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در طی چند هفته گذشته بارها مغلوب مهاجمان سوری شد و در تقابل با آنها نتوانست مانع از گلزنی و درخشش این مهاجمان شود.

به گزارش وب سایت نود، عمر الخریبین مهاجم تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار شب گذشته برابر پرسپولیس، باز هم در دوئل با بیرانوند موفق تر بود و دو گل دیگر هم برای تیمش به ثمر رساند. علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس، با وجود آمار فوق العاده ای که در بسته نگه داشتن دروازه خود در پرسپولیس و تیم ملی دارد، اما در تقابل با مهاجمان سوری طی چند وقت اخیر ضعیف عمل کرد و آمار بدی را به جا گذاشت.

با وجودی که بیرانوند در تقابل با عمر السومه دو بار دروازه اش باز شد (دیدار با الاهلی عربستان و تیم ملی سوریه)، اما در هر صورت هم تیم ملی به جام جهانی صعود کرد هم پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید.

عمر السومه به عنوان قاتل سوری شناخته می شود که در هر بازی دروازه علیرضا بیرانوند را باز می کند؛ اما عمر الخریبین دیگر مهاجم سوریه که در دیدار رفت هت تریک کرد، در دیدار دیشب باز هم بلای جان بیرانوند و پرسپولیس شد و هر دو گل تیمش را وارد دروازه بیرانوند کرد تا در دو بازی پنج بار دروازه مرد شماره یک تیم ملی کشورمان را باز کند. در واقع می توان گفت عمر الخریبین یک تنه مانع از رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان شد.

البته الخریبین در رقابت های این فصل باز هم برابر نمایندگان ایرانی گلزنی کرده است. در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، الخریبین دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. گفتنی است این دو مهاجم سوری در تقابل با بیرانوند در تمامی رقابتها، طی 40 روز گذشته 7 بار دروازه او را باز کردند.