سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال

ساسان انصاری و مرتضی تبریزی بازیکنانی هستند که با گلزنی در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر توانستند جایگاه اولی و دومی خود را در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ، به تثبیت برسانند. 
با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید: 

اول – ساسان انصاری، فولاد خوزستان – 13 امتیاز 

مهاجم اول فولادی ها که از هفته پنجم برای این تیم به میدان رفت تاکنون توانسته با به ثمر رساندن 10 گل، خود را به عنوان آقای گل فعلی لیگ برتر معرفی کند، انصاری که با گل سه امتیازی خود باعث پیروزی فولادی ها در دربی خوزستان شد از زمان حضور خود در جمع سرخ ها، دو بار نیز توانست پنالتی منجر به گل برای تیمش به دست بیاورد و یک بار نیز با پاس گل خود، همبازی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد. 

دوم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن – 10 امتیاز 

مهاجم ذوبی ها این روزها به خوبی برای این تیم گلزنی می کند، تبریزی که به همراه رجب زاده بار اصلی حملات اصفهانی ها را به دوش می کشد در بازی اخیر این تیم نیز گلزنی کرد تا روند مثبت خود را حفظ کند، او اکنون با 9 گل در رده دوم بهترین گلزنان لیگ شانزدهم نیز قرار دارد، تبریزی علاوه بر گلزنی های خود در یک بازی نیز توانسته برای تیمش گلسازی کند. 

دوم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی – 10 امتیاز 

مدافع راست تراکتوری ها بدون تردید یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم محسوب می شود، او تاکنون 5 بار برای تراکتوری ها اقدام به گلزنی کرده است، 4 بار با پاس های خود دیگر بازیکنان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داده و 1 بار نیز اقدام به کسب پنالتی منجر به گل کرده است تا در مجموع بتواند 10 امتیاز به دست بیاورد. 

سوم – رحیم زهیوی، استقلال خوزستان – 9 امتیاز 

مهاجم اصلی استقلالی های خوزستان در حالی که در بازی اخیر و در دربی اهواز نتوانست بدرخشد اما بازهم توانسته خود را صدر بهترین ها نگه دارد، زهیوی که هم در گلزنی و هم در گلسازی به طور موفق عمل کرده است تاکنون 5 بار برای تیمش گلزنی کرده و 4 بار نیز با پاس های خود برای تیمش گلسازی کرده است. 

سوم – ایمان مبعلی، نفت تهران – 9 امتیاز 

مهندس نفتی ها در لیگ شانزدهم نیز توانسته بازی های دلپذیر و چشم نوازی از خود به نمایش بگذارد، او که بهترین گلساز لیگ محسوب می شود تاکنون 6 بار با پاس های خود موجبات گلزنی تیمش را فراهم کرده است، وی علاوه بر گلسازی در گلزنی نیز موفق کرده و 3 بار برای تیمش پایش به گلزنی باز شده است. 

چهارم – محمد قاضی، نفت تهران – 8 امتیاز 

مهاجم نفتی ها که در لیگ شانزدهم بهترین عملکرد را در سال های اخیر داشته است تاکنون توانسته 7 بار برای تیمش گلزنی کند و به عنوان یکی از بهترین گلزنان لیگ شناخته شود، قاضی علاوه بر گلزنی، یک پاس گل نیز برای تیمش مهیا کرده تا نشان دهد می تواند سایر همبازیانش را نیز در موقعیت گلزنی قرار دهد. 

چهارم – مهدی رجب زاده، ذوب آهن – 8 امتیاز 

کاپیتان ذوبی ها این روزها و در 38 سالگی هم برای تیمش می درخشد، او که اخیرا برای تیمش هت تریک کرده است 6 بار برای اصفهانی ها گلزنی و 2 بار نیز برای سایر بازیکنان این تیم گلسازی کرده است تا در مجموع بتواند 8 امتیاز به دست بیاورد و در رده های بالای جدول ارزشمندترین بازیکنان قرار بگیرد. 

چهارم – کاوه رضایی، استقلال تهران – 8 امتیاز 

مهاجم اصلی استقلالی ها در بازی حساس این تیم در برابر تراکتورسازی نیز موفق به گلزنی شد تا تعداد گل های خود را در لیگ فعلی به عدد 5 برساند، رضایی که در تلاش است تا بتواند خود را به صدر جدول گلزنان برساند در ارسال پاس گل نیز موفق عمل کرده، او تاکنون سه بار با پاس های خود استقلالی ها را در موقعیت گلزنی قرار داده است. 

شرح جدول

هر یک بازیکنان حاضر در لیگ برتر به ازای هر گل و یا پاس گل، یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، در صوریتکه این بازیکنان موفق شوند ضربه پنالتی به دست بیاورند در صورت گل شدن پنالتی مورد نظر یک امتیاز مثبت(به مانند پاس گل) و در صورت از دست رفتن پنالتی نیز نیم امتیاز مثبت از آن خود می کنند.